تاسف عضو نخبگان دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم از عدم آمادگی شهر رفسنجان برای میلاد منجی

  • شناسه خبر: 12450
تاسف عضو نخبگان دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم از عدم آمادگی شهر رفسنجان  برای میلاد منجی

حجت الاسلام ایزد خواه عضو نخبگان دفتر تبیلغات حوزه علمیه قم گفت: در سالروز میلاد امام مهدی (عج) همه باید اعلام کنند که میلاد منجی عالم بشریت است اما در رفسنجان به جز ادارات ومساجد هیچ آذین بندی ویا نصب بنری آن گونه که در خور شان نام این شهر است دیده نمی شود

حجت الاسلام ایزد خواه عضو نخبگان دفتر تبیلغات حوزه علمیه قم گفت: در سالروز میلاد امام مهدی (عج) همه باید اعلام کنند که میلاد منجی عالم بشریت است اما در رفسنجان به جز ادارات  ومساجد هیچ آذین بندی ویا نصب بنری آن گونه که در خور شان نام این شهر است دیده نمی شود

حجت الاسلام ایزد خواه در شب چهاردهم شعبان در مهدیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: با حالت دلسوزی ، نصیحت و یا وصیت عرض می کنم در قرن 21 که دریای مواج ارتباطات در تلاطم است نظم  و انسجام فکری یا جو فکری جامعه باید به گونه ای باشد که امیدها  در دل مردم زنده شود.

وی بیان داشت: آذین بندی ، چراغانی  و نصب بنر مختص ادارات  و دولت نیست بلکه مردم به ویژه کسبه باید اعلام کنند که میلاد منجی عالم بشریت است.

IMG_9906

وی تصریح کرد : اگر ما اعتقاد داریم ظهور نزدیک است  و زمانی که بلوغ امت شکل می گیرد حتما ظهور حجت به وقوع خواهد پیوست.

حجت الاسلام ایزد خواه ادامه داد: یعنی عقل جامعه انسانی به این باور رسیده که ما در ظهور موثریم و سند حرف من نامه امام زمان (عج) به شیخ مفید است که فرمودند « اگر شیعیان ما ، ما را می خواستند هرگز ظهور ما به تاخیر نمی افتاد».

عضو نخبگان حوزه علمیه قم بیان کرد:زمینه سازی برای ظهور یعنی این مهم  را در زندگی خود بیاوریم که در سوره حج یعنی تعظیم شعائر.

وی افزود: وجود امام بزرگترین نشانه ذات اقدس الهیست باید وجود و ظهور او را در عمل نشان دهیم.

مربی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اظهار کرد: رفسنجان از شهرهای مذهبی و خوشنام کشور است مدیران تراز اولی از این شهرستان در کشور خدمت می کنند، بنیه علمی واقتصادی این شهر بر کسی پوشیده نیست اما انتظار و توقعم از این شهر برای میلاد امام زمان (عج) بیش از این بود.

وی خاطر نشان کرد: همه ادیان به ظهور اعتقاد دارند و ما که مسلمان و شیعه هستیم باید این اعتقاد را در رفتار و عمل خود بیشتر نشان دهیم.

حجت الاسلام ایزد خواه یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران که در قرن 20 به وسیله رهبر فقید انقلاب حضرت امام (ره) وارد جامعه بشری شد یکی از مقدمات ظهور بود و ما ایرانی ها خیلی مسئول ومدیون هستیم.

عضو نخبگان دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: از  رسانه ها که در امر احیای فرهنگ اسلام ناب می کوشند قدردانی می کنم.

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، میلاد ، منجی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :