شهید بهشتی هرگز ولی فقیه را سپر بلای خود قرار نداد

  • شناسه خبر: 13170
شهید بهشتی هرگز ولی فقیه را سپر بلای خود قرار نداد

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: شهید آیت الله دکتر بهشتی از یاران ویژه و منحصر به فرد امام بود وهرگز امام را سپر بلای خود قرار نداد

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: شهید آیت الله دکتر بهشتی از یاران ویژه و منحصر به فرد امام بود و هرگز امام را سپر بلای خود قرار نداد
به گزارش خبرنگار روراستی  حجت الاسلام مهدی پور محمدی   امروز در حاشیه نشست خبری با گرامیداشت یاد امام  وهفته قوه قضاییه افزود :  شهید آیت الله دکتر بهشتی از یاران ویژه ومنحصر به فرد امام خمینی(ره)  بود.
وی تصریح کرد: شهید بهشتی شخصیتی بود که علاوه بر اجتهاد به چند زبان زنده دنیا مسلط بود و با تدریس زبان در دبیرستان‌های قم امرار معاش می‌کرد.
پور محمدی با اشاره به اینکه آیت الله بهشتی چند سال نماینده آیت الله بروجردی در مراکز اسلامی هامبورگ آلمان بود تصریح کرد: این شخصیت سعه صدر بسیار بالایی داشت .
وی ادامه داد: توهین‌های زیادی به دکتر بهشتی می‌شد وبه او تهمت‌های ناروایی می‌زدند برخی از او می‌خواستند که به امام بگوید اما او هرگز امام را سپر بلای خود قرار نداد در حالی که امروز در جریانات سیاسی کشور بعضی افراد توقع دارند ولی فقیه سپر بلای آن‌ها شود.
وی با اشاره به تعبیر امام در مورد شهید بهشتی خاطر نشان کرد: ایشان فرمودند « بهشتی به تنهایی یک ملت بود» واین همان تعبیری است که خداوند در قرآن در مورد حضرت ابراهیم (ع) به کار برده است.
وی اضافه کرد: امام راحل در مورد مظلومیت بهشتی بیشتر از شهادتش تاسف خوردند.
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، شهید ، بهشتی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :