از واریز 37میلیارد به حساب شرکت تا نپرداختن حقوق و مزایای یک سال کارگران آریان ناران

  • شناسه خبر: 13299
از واریز 37میلیارد به حساب شرکت تا نپرداختن حقوق و مزایای یک سال کارگران آریان ناران

جمعی از کارگران شرکت معدنی آریان ناران وابسته به مجتمع مس سرچشمه به دلیل عدم پرداخت حقوق و مزایای خود جلوی فرمانداری تجمع کردند

جمعی از کارگران شرکت معدنی آریان ناران وابسته به مجتمع مس سرچشمه به دلیل عدم پرداخت  حقوق و مزایای خود جلوی فرمانداری تجمع کردند

به گزارش خبرنگار روراستی صبح امروز جمعی از کارگران شرکت معد‌ن‌کاری آریان ناران وابسته به مجتمع مس سرچشمع با تجمع جلوی فرمانداری رفسنجان خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

یکی از کارگران به خبرنگار ما گفت: این کارگران که تجمع کرده اند هنوز حقوق و مزایای خود را از یک سال پیش دریافت نکردند و هیچ‌یک از مزایایی که به سایر شرکت های وابسته به مس تعلق دارد شامل این کارگران نمی‌شود حتی زمانی که نسبت به دریافت حقوق و مزایا اعتراض می‌کنیم تهدید به اخراج می‌شویم.

وی عنوان کرد: این شرکت معدنی بیش از 300نیرو دارد و با توجه به ماه مبارک رمضان این نیروها بیش از پیش نیاز به رسیدگی دارند.

وی تصریح کرد: پس از خواسته های ما مبنی بر رسیدگی و پرداخت حقوق و مزایا  یکی از مسئولان از ما خواست دو نفر نماینده انتخاب و معرفی کنیم که پس از معرفی دو نفر نماینده نامه اخراج آن‌ها را نوشتند و اجازه ورود از دروازه به آن ها ندادند.

این کارگر افزود: ما خواستار حل مشکل در همان محدوده شرکت شدیم اما قول هایی که به ما دادند هیچ کدام عملی نشد که طبق گفته های خودشان کلیه حقوق و مزایای ما را به شرکت پرداختند اما شرکت به حساب کارگران واریز نکرده است.

وی اضافه کرد: حتی راننده ها را اخراج کردند ، زنگ زدند راننده سرویس بالا نیایند که  شرکت تعطیل است به افراد هم زنگ زدند که کار تعطیل است چگونه این تعداد کار گر اگر اخراج شوند می توانند امرار معاش کنند.

این کارگر بیان کرد: مدیر عامل شرکت که اخیرا مدیرعامل شده عنوان کرد 37 میلیارد پول به حساب واریز شده که آقای قاعد امینی این ادعا را تکذیب کرده است.

وی گفت: کار شرکت حجمی است حجمی جا به جا می کند و پول می گیرد اخیرا 80  درصد شرکت را اولنگ خریداری کرده است.

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، تجمع ، کارگر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :