دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی رژیم غاصب صهیونیستی را منزوی کرده است

  • شناسه خبر: 13643
دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی رژیم غاصب صهیونیستی  را منزوی کرده است

فرماندار رفسنجان در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی موجب منزوی شدن رژیم صهیونیستی شده گفت: تیم مذاکره به دنبال حفظ عزت و عظمت نظام و ملت است

فرماندار رفسنجان در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی موجب منزوی شدن رژیم صهیونیستی شده گفت: تیم مذاکره به دنبال حفظ عزت و عظمت نظام و ملت است
به گزارش  روراستی ، مهندس ملانوری افزود: روز قدس روز دفاع از همه مظلومان جهان است.
وی ادامه داد:روز قدس روز دشمن شناسی و استکبار ستیزی ، انزجار و اعلام نفرت از همه مستکبران به ویژه رژیم صهیونیستی اسراییل جنایتکار است.
ملانوری  عنوان کرد: ابتکار امام فقط برای شکل گرفتن راهپیمایی و  شعار سردادن نبوده ایشان بیش از سی سال قبل اوضاع و احوال امروز را پیش‌بینی کرده بودند چون این دولت‌ها هدفشان فقط گرفتن منطقه خاکی و استقرار در آن نیست ، اسراییل نیامده تا فقط بر ملت مظلوم غزه و فسطین بمب بریزد بلکه هدفش تفرقه در میان امت‌های اسلامی است آن‌ها از ترویج اسلام و اتحاد مسلمانان می‌هراسند.
فرماندار ویژه رفسنجان افزود:  آن چه رمز پیروزی است اتحاد و نشر فرهنگ  اسلام  ناب محمدی (ص) است.
وی افزود: رهبر انقلاب ما فرمودند « کشتار مردم غزه به دست صهیونیست‌های غاصب باید دولت‌ها و ملت‌های مسلمان را به خود بیاورد و دست از اختلاف بردارند و متحد شوند».
وی بیان کرد:  اسراییلی‌ها با برنامه‌ریزی و نیرنگ‌های فراوان اسلام هراسی به  راه انداختته‌اند و ملت‌های مسلمان را با راه انداختن گروههای تکفیری  به جان هم انداختند و در سایه غفلت و جهالت امت‌های اسلامی این امر صورت می گیرد.
وی اذعان کرد: ملت ایران از همان روزهای اول انقلاب پای ارزش ها ایستادند  و در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمن مقاومت کردند و دست از آرمان های امام و نظام و شهدا بر نداشتند.
ملانوری اظهار کرد:  اسراییل باید بداند ملت مسلمان ایران با چشم‌های باز ، با بصیرت اتحاد و همدلی با تبعیت از فرمان‌های رهبر معظم انقلاب  جلوی هر گونه تجاوز گری را می‌گیرد.
وی از  3.نیم میلیون آواره در جنگ ها در عراق یاد وافزود: تعرض های فراوان به کشتی های حامل کمک های بشر دوستانه می‌شود از فرود هواپیماها جلوگیری می‌کنند و این را نقض حقوق بشر نمی‌دانند اما برای برخورد با یک متجاوز صدای همه شان بلند می‌شود.
قلیان تهدیدی جدی برای جوان و نوجوان
وی با بیان اینکه دشمن از هر تهدیدی برای از بین بردن نیروی جوانی جوانان و نوجوانان ما استفاده می‌کند تصریح کرد: قلیان ، سیگار ، ناس ، پان و …تهدیدی جدی برای جوانان است و خانواده‌ها که قلیان تهیه می کنند و در اختیار فرزندان  خود قرار می‌دهند تهدیدی جدی ایجاد می‌کنند.
فرماندار رفسنجان بیان داشت: برخورد با پدیده‌های اجتماعی باید اجتماعی شود  و برخورد های انتظامی و سلبی جوابگو نیست.
استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات ممنوع
وی با اشاره به دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه سال جاری اظهار داشت : فعالیت‌ها شروع شده فضای کشور باید فضای سالم و امن برای رقابت گروههای سیاسی باشد ، ما تلاش می‌کنیم به عنوان نمایندگان دولت و همکاری همه دست اندرکاران فضایی سالم برای برگزاری انتخاباتی سالم ایجاد کنیم.
وی اذعان کرد: هیچ دستگاه دولتی نباید از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده کند ، رای مردم به عنوان حق الناس تلقی می‌شود  و همه کمک کنیم عقلانیت سیاسی جایگزین بازی‌های سیاسی شود.
وی تاکید کرد: همه مردم حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشند و همراه و همگام با آرمان های نظام ، امام و شهدا باشند و شعار همدلی  و هم زبانی دولت و ملت را محقق کنیم.
وی بیان کرد: مذاکرات در حال جریان است و بسیارسخت شده اما آن چه مد نظر تیم مذاکره هسته‌ای رعایت فرامین و نقشه راه مقام معظم رهبری  است.
ملانوری خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده دنبال مذاکره‌ای عزتمندانه است و دنبال حفظ عزت و عظمت ملت و نظام هستند.
وی با اشاره به جمله اخیر ظریف در مذاکرات گفت:وی خطاب به مذاکره کنندگان گفت« حواستان باشد هیچ وقت یک ایرانی راتهدید نکنید».
فرماندار ویژه رفسنجان  اذعان کرد: مذاکرات باعث منزوی شدن رژیم غاصب صهیونیستی هم شده است.
 
 
 
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، مذاکرات ، صهیونیست
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :