ساخت مصلی نیازمند کمک های بیشتر است

  • شناسه خبر: 13839
ساخت مصلی نیازمند کمک های بیشتر است

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: ساخت مصلی که با حمایت مردم و نظارت نظام مهندسی در حال اجرا است نیازمند کمک های بیشتر است

امام جمعه رفسنجان  در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: ساخت مصلی که با حمایت مردم و نظارت نظام مهندسی در حال اجرا است نیازمند کمک های بیشتر است

به گزارش روراستی ،  حجت الاسلام عباس رمضانی پور افزود: باید مراقب باشیم دستاوردهای ماه رمضان را نگهداری کنیم.
وی با اشاره به عید سعید فطر از امام حسین (ع) روایتی نقل کرد و  افزود: خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه‌ای برای مخلوقاتش قرار داد که به وسیله طاعت و بندگی مسابقه بدهند.
 وی با تبریک فرا رسیدن عید فطر اظهار کرد: شروع مراسم عید فطر ساعت 6 فردا صبح است و نماز 6 و 30 دقیقه شروع می‌شود و زکات فطره در محل نماز عید جمع‌آوری می‌شود که مبلغ آن 6 هزار تومان و کفاره روزه  دو هزار تومان است .
وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات تاکید کرد: بار دیگر با حضور مردم شور سیاسی و حضور حماسی در کشور رخ خواهد داد.
وی به بیانیه وین اشاره و بیان کرد: کار سخت تیم مذاکره با شش قدرت مستکبر دنیا قابل تقدیر است و این تیم با صبر و استقامت ، هوشمندی، درایت و مدیریت قوی الهام گرفته از رهبر انقلاب توانستند در این میدان پیروز شوند و امیدواریم رونق اقتصادی  کشور در پی داشته باشد .
خطیب جمعه رفسنجان تاکید کرد: تامین اجتماعی باید تحقق عدالت اجتماعی در جامعه را داشته باشد تامین آینده فرزندان و خانواده های بی سرپرست و حمایت از درمان بیمه شدگان باید مورد توجه این سازمان بزرگ قرار گیرد و به  صد هزار نفر بیمه شده این شهرستان خدمات بیشتری داشته باشند.
وی با تاکید بر  اتحاد و همبستگی تصریح کرد: دوری از تفرقه آثار مثبت فردی و اجتماعی در دنیا و آخرت ما بر جای می‌گذارد.
وی ابراز داشت : هر گاه دو مسلمان با یکدیگر قهر کنند شیطان  شادمان خواهد بود و چون آن دو مسلمان با هم آشتی کنند زانوان شیطان به لرزش می‌افتد و بندهایش از هم جدا می‌شود و فریاد می‌کند وای بر من از هلاکتی که بر آن گرفتار شدم.
وی عنوان کرد:26 تیرماه 59 به دستور امام راحل شورای نگهبان تاسیس شد. آیت الله خامنه‌ای مطالب ارزشمندی در باره این شورا دارند ، دارند نبض نظام اسلامی شورای نگهبان است ، عماد ملت و دین ، مایه اطمینان و سکینه قلب مومنین است .
وی ادامه داد: شورای نگهبان  دستگاهی است که قانون ، آن را وسیله تضمین نظام می‌داند اگر تضعیف شود و کار خود را خوب انجام ندهد حرکت اسلامی نظام زیر سوال خواهد رفت اگر قوانین اسلامی بود نظام ما هم اسلامی خواهد بود شورای نگهبان مانع انحراف نظام اسلامی از خط دین وقانون اساسی است  و توهین به این شورا خلاف قانون است .
رمضانی پور خاطر نشان کرد: بهزیستی نهاد ارزشمندی است اگر این نهاد نبود معلولان جسمی و ذهنی جامعه که زیاد هم هستند چتر حمایتی نداشتند.
وی تاکید کرد: ساخت مصلی زیر نظر سازمان نظام مهندسی در حال اجرا است و برای تکمیل آن به کمک های بیشتری نیاز داریم و این مصلی سال های سال می تواند برای نسل های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، مصلی ، کمک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :