دستگیری فرد قاتل ، کمتر از سه ساعت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 13964
دستگیری فرد قاتل ، کمتر از سه ساعت در رفسنجان

دستگیری فرد قاتل ، کمتر از سه ساعت در رفسنجان فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت : در پی اعلام خبر کشف جسد مردی به حوزه کلانتری۱۲ شهر رفسنجان بلافاصله ماموران انتظامی به محل کشف جسد اعزام شدند و آلات جرم را کشف و اطلاعاتی را از اهالی کسب و قاتل را شناسایی کردند . به […]

دستگیری فرد قاتل ، کمتر از سه ساعت در رفسنجان
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت : در پی اعلام خبر کشف جسد مردی به حوزه کلانتری۱۲ شهر رفسنجان بلافاصله ماموران انتظامی به محل کشف جسد اعزام شدند و آلات جرم را کشف و اطلاعاتی را از اهالی کسب و قاتل را شناسایی کردند .
به گزارش روراستی سرهنگ عباسی افزود : ماموران کلانتری و پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را کمتر از۳ ساعت بازداشت کردند .
وی گفت : متهم اهل شهرستان های شمالی کشور است که از شهرستان مشهد با کرایه کردن خودرو مقتول به شهرستان رفسنجان سفر کرده و به راننده گفته بود که کرایه را در محل کار خود پرداخت می کند اما در باغهای رفسنجان راننده را با ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود .
سرهنگ عباسی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد .

برچسب ها:
دستگیری، قاتل، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اکبر

    آفرین بر سرهنگ عباسی و نیروهایش، اما قاتل خودش را پس از ارتکاب جرم به پلیس معرفی نمودند. حالا چطوری پلیس کمتر از سه ساعت قاتل را دستگیر نموده خدا داند و سرهنگ عباسی