کسی با سینما مخالف نیست

  • شناسه خبر: 15591
کسی با سینما مخالف نیست

  امام جمعه رفسنجان به نزدیک شدن به روز سینما اشاره کرد و افزود: کسی با سینما مخالف نیست. حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : همان طوری که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند کم و کاستی فیلم ها ناشی از پوک بودن محتوا و مضمون فیلمنامه ها است […]

 

امام جمعه رفسنجان به نزدیک شدن به روز سینما اشاره کرد و افزود: کسی با سینما مخالف نیست.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : همان طوری که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند کم و کاستی فیلم ها ناشی از پوک بودن محتوا و مضمون فیلمنامه ها است لذا فیلم های با محتوای ارزشی را به علاقمندان هنر و سینما عرضه بدارید.

امام جمعه رفسنجان گفت: در نظام اجتماعی لازم است در برابر ظلم به وجود آمده، ایستادگی کنیم و سزاوار است مسلمانان در برابر ظلمی که در جوامع اسلامی به وجود می آید قیام کنند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: قیام امام حسین (ع) در برابر ستم امویان ناپاک را از نمونه های بارز این قیام برشمرد و تصریح کرد: مومن باید در برابر ظلم حتی از جانش هم بگذرد و به لقاء پروردگار بشتابد و امام حسین (ع) نیز چنین مرگی را سعادت می دانند و زندگی در کنار ظالمان را جز هلاکت نمی دانند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: جنگ در لبنان و سوریه نمونه مبارزه با ظلمی است که در جهان اسلام به وجود آمده است و ظالمان و مستکبران برای نابودی اسلام هم پیمان شده اند و کمر همت بسته اند.

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: دو شهید مدافع حرم به نام های غلامعلی رضایی و محمد خلیلی دو شهیدی هستند که از رفسنجان برای دفاع از کشور مسلمان نشین سوریه و دفاع از حرم و دین اسلام به سوریه رفتند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: در برابر ظلم دشمنان باید هوشیار باشیم چرا که دشمن از هر روزنه ای نفوذ می کند به طوری که در اوایل انقلاب دشمنان اسلام و ایران با توجه به این که ملت ایران رشادت ها و جان فشانی های عظیمی از خود نشان داد ، باز هم دشمن ده ها هزار نفر را به شهادت رساندند، صدها هزار نفر را مجروح و هزاران نفر را به اسیری به کشور عراق بردند.

وی به بخشی از جنایات دشمن علیه ایران اشاره کرد و افزود: طی دوران انقلاب اسلامی، دشمن ۱۷ هزار نفر از دانشمندان و مسلمانان ایران را ترور کرد، هواپیمای مسافربری با ۲۹۰ سرنشین را در آب های خلیج فارس سرنگون کرد، بلوکه کردن سرمایه های متعلق به ایران از قبل از انقلاب و دیگر توطئه ها را انجام دادند اما ملت ایران در برابر ظلم این ستم کاران ایستادگی کردند.

برچسب ها:
نمازجمعه نمازجمعه رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :