غربت از آن شهدای مدافع حرم است/ شهدایی که در رفسنجان مظلوم ماندند

  • شناسه خبر: 15595
غربت از آن شهدای مدافع حرم است/ شهدایی که در رفسنجان مظلوم ماندند

مراسم وداع با شهیدان غلامعلی رضایی و محمد خلیلی از شهدای مدافع حرم برگزار شد.

مراسم وداع با شهیدان غلامعلی رضایی و محمد خلیلی از شهدای مدافع حرم برگزار شد.به گزارش “ روراستی ” شب گذشته مسجد امام خمینی (ره) رفسنجان میزبان شهدایی بود که مظلومانه در برابر شقی ترین دشمنان اهل بیت مردانه ایستادند و جان خود را از دست دادند تا حرم عمه سادات‌ ، حضرت زینب (س) از تعرض دشمنان اهل بیت در امان بماند.سربازانی که برای دفاع از حریم اهل‌بیت جان خود را  فدا می‌کنند، در مظلومیت و گمنامی می‌جنگند و با مظلومیت  به شهادت می‌رسند. تا اینجا  برای عاشقان واقعی اهل‌بیت عجیب نیست. آن‌ها فقط برای خدا جان خود را سپر حریم اهل‌بیت علیهم السلام می‌کنند. اما وظیفه ما در قبال این شهداء چیست؟
مگر نه این که خداوند در قرآن می فرماید : إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ ؟ و مگر نه این که مجاهدین راه خدا نزد پروردگارشان اجر دارند.
آیا ملیت شهید باید در عرض ارادت ما به آن شهید مؤثر باشد؟ای کاش مسئولین محترم شهرمان که مدتها وقت می گذارند تا در انواع جلسات و سمینارهای مختلف  شرکت کنند در مراسم وداع این شهیدان نیز حضور داشتند و هم و غم خود را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم به کار می بستند تا زمینه اصلاح این تفکر غلط فراهم شود . تفکری که در آن نژاد بر تقوا و مجاهدت در راه خدا و شهادت پیشی می گیرد و باعث می شود که فراموش کنیم که شهدای مدافع حرم فارغ از نژاد و ملیت شان عباس وار از حریم ناموس اهل بیت دفاع می کنند . و هم مقام یاران ابا عبدالله (ع) هستند.

از ساحت مقدس این شهیدان مظلوم و خانواده های داغدارشان پوزش می طلبیم وامیدواریم به زودی این تفکر غلط اصلاح شود.

IMG_4865 IMG_4872 IMG_4890

 

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، شهدای مدافع حرم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • غ ریبه

    مسنولین لایق نبودن که توی مراسم شهدا شرکت کنن یا بهتر بگم شهدا یکی یکی افرادرو دعوت میکنن ریاست محترم ومعاونین بنیاد شهید جای تعجبه که توی مراسم نبودن ولش کن الله واعلم خدا توفیق بده به هممون که راه شهدارو بریم نه اینکه از اسم شهدا سو استفاده کنیم مثل بعضی ها...