تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان مقابل ایران جوان بوشهر به برتری رسید+عکس

  • شناسه خبر: 17548
تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان مقابل ایران جوان بوشهر به برتری رسید+عکس

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۱ تیم فوتبال ایران جوان بوشهر را شکست داد

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۱ تیم فوتبال ایران جوان بوشهر را شکست داد

به گزارش “ روراستی ” از هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته اول آزادگان دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و ایران جوان بوشهر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که تیم صنعت مس رفسنجان در پایان ۹۰ دقیقه بازی موفق شد تیم ایران جوان بوشهر را با نتیجه پر گل ۳ بر ۱ شکست دهد.

  در دقیقه ۷ این دیدار بازیکن شماره ۶۶ مس رفسنجان سید کاظم حیات منش موفق شد گل اول را به ثمر برساند. سپس تیم ایران جوان بوشهر با حملات زیاد و فشار روی دروازه مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۵ توسط سجاد فیض الهی به گل تساوی دست یابد دو دقیقه بعد و در پی یک حمله موفق شماره ۷۷ تیم فوتبال صنعت مس با یک شوت مهار نشدنی دروازه ایران جوان بوشهر را گشود تا بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود مس رفسنجان خاتمه یابد.

در نیمه دوم با تعویض خوب کرستیچوویچ سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان و حضور بازیکن شماره ۲۱ بهرام رشید فرخی تیم فوتبال صنعت مس با یک بازی هجومی در دقیقه ۸۳ بازی موفق شد گل سوم این دیدار را به ثمر برساند و در پایان بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود مس رفسنجان خاتمه یابد.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان با برد در این دیدار  با ۵ پله صعود در جدول ۲۰ تیمی لیگ دسته اول آزادگان در مکان یازدهم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان هفته آینده دوشنبه ۲۵ آبان ماه در هفته پانزدهم بازیهای لیگ دسته اول در مسجد سلیمان مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت.

IMG_9915 IMG_9940 IMG_9945 IMG_9966 IMG_0007 IMG_0073 IMG_0116 IMG_0087 IMG_0059 IMG_0080 IMG_0150 IMG_0153

 

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان،فوتبال، صنعت مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :