کواکبیان برای فرار از ادامه مناظره با نبویان، به دانشجویان فحاشی کرد

  • شناسه خبر: 18319
کواکبیان برای فرار از ادامه مناظره با نبویان، به دانشجویان فحاشی کرد

عدم اطلاع کافی مصطفی کواکبیان از روند تحولات دستگاه دیپلماسی دولت و ناآشنایی ایشان با روند تصویب و اجرای برجام در این مناظره موجب ضعف شدید

عدم اطلاع کافی مصطفی کواکبیان از روند تحولات دستگاه دیپلماسی دولت و ناآشنایی ایشان با روند تصویب و اجرای برجام در این مناظره موجب ضعف شدید این چهره اصلاح طلب در مناظره و تلاش برای حاشیه سازی به منظور فرار از سوالات حجت الاسلام نبویان شده بود که با توهین و فحاشی وی به دانشجویان پایان یافت.

به گزارش روراستی، روز گذشته مناظره مصطفی کواکبیان و سید محمود نبویان با موضوع عملکرد دولت یازدهم در سیاست خارجه و بخصوص در بحث برجام در دانشگاه شاهد برگزار گردید که با حاشیه های بسیاری همراه بود.
عدم اطلاع کافی مصطفی کواکبیان از روند تحولات دستگاه دیپلماسی دولت و ناآشنایی ایشان با روند تصویب و اجرای برجام در این مناظره موجب ضعف شدید این چهره اصلاح طلب در مناظره و تلاش برای حاشیه سازی به منظور فرار از سوالات حجت الاسلام نبویان شده بود.
کواکبیان در بخشی از مناظره در پاسخ به نبویان با اشاره به یک جمله از یکی سران فتنه، گفت: پس به قول اون آقا ننجون من قطعنامه صادر کرده است و پس از آن که کواکبیان به این صحبت یکی از سران فتنه اشاره کرد، دانشجویان ارزشی شعار مرگ بر فتنه گر سر دادند که با واکنش عجیب کواکبیان روبرو شد.
پس از این شعار های جمعی از دانشجویان کواکبیان گفت: فتنه گر پدر و مادرتان است، فتنه گر جد و آبادتان است.
حال فارغ از دست خالی موافقان توافق برجام در دفاع از عملکرد دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم، استفاده همیشگی آقای کواکبیان از سخنان هجو و ادبیات کوچه بازاری به عنوان یک فعال سیاسی و مطبوعاتی و همچنین رئیس خانه احزاب کشور جای تامل فراوان دارد.
منبع:۵۹۸
برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،کواکبیان،اصلاح طلبان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :