سخنرانی هاشمی رفسنجانی جریان فتنه و نفاق را تقویت کرد

  • شناسه خبر: 19156
سخنرانی هاشمی رفسنجانی جریان فتنه و نفاق را تقویت کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: سخنان هاشمی رفسنجان در نماز جمعه تهران به جای اینکه برای تقویت رهبری، نظام و حزب الله باشد، جریان نفاق و فتنه را تقویت کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: سخنان هاشمی رفسنجان در نماز جمعه تهران به جای اینکه برای تقویت رهبری، نظام و حزب الله باشد، جریان نفاق و فتنه را تقویت کرد.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در تجمع بزرگ مردم رفسنجان در سالروز حماسه ۹ دی در محل میدان ابراهیم این شهر افزود: ۹ دی روز بصیرت، هوشیاری و هوشمندی ملت ایران است.

وی تصریح کرد: این روز به فرمایش رهبر معظم انقلاب یکی از ایام الله است، در این روز ملت ایران برای دفاع از ولایت مطلقه فقیه، نظام و آرمان های امام و شهدا وارد صحنه شدند و این روز ماندگار شد زیرا مردم انقلاب را ماندگار می دانند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: سال ۸۸ قبل از انتخابات دشمن و کسانی که بوق دشمن در داخل شده بودند طرح ریزی کرده بودند که مسیر اصلی انقلاب را که تغییر دهند اما بصیرت همیشه در ذهن ها می ماند.

۱

وی با بیان اینکه دشمن چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد، خاطر نشان کرد: او فقط نابودی نظام و کشور ما را می خواهد و باید هوشیار باشیم.

رمضانی پور گفت: سال ۸۸ اتاق فکر دشمن در بیرون مرزها بود و کسانی بودند که عامل دشمن در داخل شده بودند، پندار واقعی ملت ایران همین است که اتاق فرماندهی جنگ نرم و برانداز بیرون مرزها بود.

وی با تأکید بر اینکه معلمان باید دانش آموزان را از این رخدادها آگاه سازند، افزود: مسائلی مانند فتنه باید برای دانش آموزان بازگو شود و هوشمندانه در برابر آن عمل شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: بعد از انتخابات ۸۸ اگر افراد گوش به فرمان رهبر بودند سرمایه ۴۰ میلیونی ملت از بین نمی رفت و آوازه شهرت و جنگ قدرت پیدا نمی کردیم.

وی اذعان کرد: پرونده جرایم فتنه گران پس از انتخابات ۸۸ به قدری سنگین است که پرداختن به آن به زمان زیادی نیاز دارد، فتنه هنوز تمام نشده و رنگ عوض کرده است.

وی ابراز داشت: سخنرانی موسوی روز انتخابات قبل از شمارش آرا در محل حوزه رأی گیری و ادعای برنده شدنش در انتخابات، ایجاد اغتشاش و فتنه در خیابان های تهران، ایجاد زمینه اغتشاش در کوی دانشگاه تهران، خط دهی و نقش آفرینی آمریکا و شبکه “بی بی سی” و دهها شبکه ماهواره معاند نظام و ادعای حضور دو میلیون نفری در راهپیمایی ۲۵ خرداد ۸۸ که از سوی کروبی و موسوی عامل این راهپیمایی را تقلب در انتخابات عنوان کردند، از عوامل فتنه سال ۸۸ بود.

وی با اشاره بر اینکه رهبر معظم انقلاب بیان اعتراضات را از راه قانون خواستار شدند، تصریح کرد: اما یک روز بعد از این سخنرانی باز هم تجمعات ادامه داشت .

امام جمعه رفسنجان اذعان کرد: نماز جمعه ای که در تهران به امامت هاشمی رفسنجانی برگزار شد به جای اینکه در بیاناتش حمایت از رهبری، جریان انقلاب و حزب اله را تقویت می کرد، متأسفانه جریان نفاق و فتنه را تقویت کرد.

وی گفت: پروژه ننگین کشته سازی که ۷۲ کشته را می کوشیدند برای فتنه فراهم کنند  و علاوه بر کشته های دروغین افرادی که بر اثر اغتشاشات به شهادت رسیده بودند را هم به نفع فتنه می خواستند مصادره کنند.

معیار و محور تمام مسائل ولایت فقیه باشد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: تهمت های ناروای کروبی علیه نظام، تلاش برای اختلال در مراسم ضد استکباری ۱۳ آبان و سردادن شعارهایی علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان از سوی عوامل خیابانی فتنه و برملاشدن ماهیت صهیونیستی اغتشاشات تهران از عوامل فتنه ۸۸ بود.

وی با بیان اینکه سکوت حامیان فتنه در برابر اهانت به عکس امام(ره)، اهانت به نمادهای عاشورایی و حمایت موسوی از اغتشاش گران و خداجویانه خواندن اعمال آن ها بر سنگینی پرونده فتنه گران می افزاید.

وی تأکید کرد: باید در تمام مسائل داخلی و سیاست خارجی معیار و محور ولایت فقیه باشد، ایشان چشم تیزبینی دارند و خطر را از دور احساس می کنند. همانطور که اواخر دهه ۷۰ خطر تهاجم و شبیخون فرهنگی را احساس کردند و هشدار دادند .

رمضانی پور اظهار کرد: باید با حفظ روحیه انقلابی ولایی و با بصیرت انواع فتنه های دشمن را بشناسیم،دشمن دست از سر ما بر نمی دارد و از رههای گوناگون مانند سرمایه گذاری اقتصادی قصد نفوذ در کشور دارد.

وی خطاب به دنیای استکبار اظهار داشت: ما در داخل اختلاف سلیقه داریم اما دوستی هم داریم و اگر در انتخابات رقابت داریم رفاقت هم در کنارش داریم شما به خاطر قدرت می جنگید و برای پیروزی در انتخابات دلار خرج می کنید تا فرد مورد نظرتان پیروز شود.

رمضانی پور با بیان اینکه ۷ اسفندماه می خواهیم در شهرستان رفسنجان بیش از ۱۵۰ هزار نفر رأی بدهند عنوان کرد: مسئولان برگزاری انتخابات با دیانت و امانتداری که دارند تلاش کنند همچون گذشته انتخاباتی سالم در شهرستان برگزار شود.

وی یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن هم شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فتنه، هاشمی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عین الله

    امام جمعه می گوید در ایران صحبت سر خدمت است نه قدرت. نمدانم گریه کنم یا خنده.کسی که با توهین وپرتاب لنگ کفش و پرتاب مهر نماز آمده از خدمت سخن می گوید.البته خدمت به خانواده ونوکران را می توان پذیرفت. طرز تفکری که نوه امام را ویروس می داند لباس روحانی هم دارد وسایرین را باید از تهمت زدن نهی کند(شیخ جلالی). واقعا جوانان را آمریکا ییها از انقلاب ودین دلزده نمی کنند این اعمال ورفتار وگ فتار امثال شماها جوانان ومردم را از انقلاب واسلام دور می کند.

    علی حسینب

    سلام باسلام دوست عزیز هرکه طرفدار فتنه وغربزده باشدو چشمش به دهن امریکا باشه از نظر ما به درد این نظام نمیخوره ولو نوه حضرت امام باشه