نقش جریان فتنه در انتخابات 92

  • شناسه خبر: 198
نقش جریان فتنه در انتخابات 92

جریان فتنه تا انتخابات دو راهبرد اصلی را پیش می‌برد یکی احیای نوستالژی خاتمی و دیگری سیاه نمایی و القای بحران در کشور.   جریان فتنه که پس از ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 88 و اقدامات ضد امنیتی آنان در ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور دیگر جایی برای بازگشت خود به عرصه […]

images-3-320x205

جریان فتنه تا انتخابات دو راهبرد اصلی را پیش می‌برد یکی احیای نوستالژی خاتمی و دیگری سیاه نمایی و القای بحران در کشور.

 

جریان فتنه که پس از ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 88 و اقدامات ضد امنیتی آنان در ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور دیگر جایی برای بازگشت خود به عرصه رقابت در انتخابات برای خود باز نگذاشتند. درهمین راستا هرچه به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نزدیک می‌شویم سران و اصحاب فتنه بازگشت به نظام و معرفی کاندیدا در انتخابات را با پا پیش می‌کشند و با دست پس می‌زنند. زیرا در صورت حضور در انتخابات تمامی ادعاهای واهی و متوهمانه خود در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات را زیر سئوال می‌برند. سران فتنه از طرفی با انکار این مطلب که ما در سال 88 نگفتیم که تقلب شده درخواست حضور در انتخابات را با پیش می‌کشند و از طرف دیگر با طرح رمز آشوب سال آینده یعنی انتخابات آزاد عذر خواهی از مردم و نظام را با دست پس می‌زنند.

هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم جریان فتنه با دو راهبرد به دنبال معرفی کاندیدا و هیجانی کردن فضا است. راهبرد اول جریان فتنه که با نامه تعدادی از گروهک ملی مذهبی به رهبر معظم انقلاب اسلامی کلید خورد نوستالژی خاتمی و بازگشت دوم خرداد است. جریان فتنه با پیش برد این راهبرد این هدف را دنبال می‌کند تا ضمن آماده سازی افکار مردم برای حضور خاتمی در انتخابات هزینه رد صلاحیت وی توسط شورای محترم نگهبان را بالا ببرد. خاتمی پس از حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند در جواب هم‌قطارانش که به وی به جهت حضور در انتخابات اعتراض کرده بودند، خطاب به آن‌ها گفته بود:« نتیجه کار من را 6 ماه بعد می‌بینید.»

 

اما راهبر دوم جریان فتنه همانی است که در سال 88 نیز آن را دنبال کردند و آن سیاه نمایی و القای بحران در کشور است. جریان فتنه با حمایت و پشتیبانی توپخانه جنگ روانی دشمن که همان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و سایت‌های آنان در فضای مجازی است، جریان فتنه را در راه این رسیدن به این هدف کمک می‌کنند.

IMAGE634851126386714729

برچسب ها:
جریان انحرافی در انتخابات 92 جریان فتنه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقش جریان انحرافی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :