آمار رکود از سوی دولت، توهم است/ وضع سفره های مردم نشان از رکود ۳۰درصدی دارد

  • شناسه خبر: 19982
آمار رکود از سوی دولت، توهم است/ وضع سفره های مردم نشان از رکود ۳۰درصدی دارد

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه رسیدگی به امور معیشتی مردم در اولویت باشد، گفت: سفره های مردم نشان از رکود ۳۰ درصدی دارد و آماری که دولت از رکود می دهد، توهم است.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در اولین جمعه بهمن ۹۴ در خطبه های نماز جمعه مردم را به تقوا دعوت کرد و عمل صالح را بهترین زاد و توشه برای عالم قبر و آخرت دانست.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع کارگزاران انتخابات، تصریح کرد: این سخنان فصل الخطاب همه امور است.

وی با بیان اینکه سخنرانی رییس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران عجیب بود، خاطر نشان کرد: جای تعجب دارد که رییس جمهور از یک طیفی که یا حامیان فتنه بودند یا در فتنه نقش داشتند، حمایت کند.

رمضانی پور تصریح کرد: از همه جناح ها در مجلس کنونی حضور دارند و این سخنان رییس جمهور توهین به مجلس است و قابل تحمل نیست، از طرفی مایه تفرقه افکنی و دلسردی است.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: شورای نگهبان دژ محکمی در برابر نامحرمان و نااهلان انقلاب اسلامی است، اگر شورای نگهبان نبود سال ۹۲ کسانی که که حامی فتنه و از فتنه گران بودند تأیید می شدند، لذا خود رییس جمهور هم به شورای نگهبان مدیون است.

وی از اوضاع معیشتی جامعه یادکرد و افزود: کارگری که زیر یک میلیون تومان حقوق می گیرد معنی فقر و بدبختی را می فمهد نه کسی که بالای هشت میلیون تومان حقوق می گیرد، وضعیت سفره های مردم نشان از رکود ۳۰ درصدی دارد و آماری که از سوی دولت برای رکود مطرح است، توهم است.

رمضانی پور با اشاره به اینکه انبارها پر است از کالاهای داخلی عنوان کرد: اما خودرو، برنج، بنزین و…وارد می شود. وی افزود: در دولت قبل بنزین به اندازه تولید می شد در این دولت هم بنزین تولید می شود و واردات بنزین هم زیاد است.

وی همچنین برجام را نتجیه تلاش دستگاه دیپلماسی که رهبر به آن ها اعتماد داشتند و صبر و استقامت مردم دانست  و بیان داشت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب تحریم ها در مسائل اقتصادی شاید تا ۴۰ درصد تأثیر داشته باشد باید کار و تلاش کرد و به ظرفیت های درون اتکا داشت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: اینقدری که مسئولان به حضور سرمایه گذاران خارجی و رونق اقتصادی توسط آن ها در کشور ایمان دارند اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می کردند زود تر به نتیجه می رسیدیم و به وعده هایی که به مردم داده بودند عمل می شد.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰۰نفر از افرادی که برای انتخابات نامزد شده بودند و رد صلاحیت شدند به دلیل تخلفات اداری پرونده داشتند که سرقت، سرقت سوالات کنکور، پارتی بازی، رانت خواری، عدم التزام به احکام اسلامی، اهمیت ندادن به نماز و روزه و کارهای شرعی و…و برخی رد صلاحیت ها هم به دلیل وابستگی افراد به گروههای معاند نظام؛ لذا ثبت نام هشت هزار نفر برای کاندیداتوری مجلس و اخذ ۲۹۰ کرسی مجلس طبیعی است که گرفتاری هایی به وجود می آورد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رکود، آمار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یه بنده خدا

    کاش هیچکدامتان اینقدر ادعای خدمت به مردم را نداشتید . همه تان دروغ می گویید و فقط به فکر جیب خودتان هستید حتی شما امام جمعه محترم . اگر به فکر معیشت مردم بودید دم انتخابات که می شد یکمرتبه اینقدر مردم مردم نمی کردید . آقای امام جمعه ی عزیز اینقدر منم منم نکن برادر عزیز . تو هم خیلی آرد پاکی خمیر نمی کنی!!!! بارها مشکل و معضلاتی را به شما ارجاع کرده و گفته ایم ولی شما طرفداری از مسئولین را رها نکردی و رسیدگی نکردی .