اعزام ۲۰۰ نفر از فرماندهان بسیج برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

  • شناسه خبر: 2003
اعزام ۲۰۰ نفر از فرماندهان بسیج برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: به مناسبت آغاز هفته بسیج، ۲۰۰ نفر از فرماندهان بسیج، برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شدند. به گزارش روراستی، سرهنگ غلامرضا اباذری با اعلام این خبر، اظهار داشت: سرچشمه بالندگی بسیج در تمام شئونات و عرصه‌ها، فرمان‌پذیری از ولایت و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: به مناسبت آغاز هفته بسیج، ۲۰۰ نفر از فرماندهان بسیج، برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شدند.

به گزارش روراستی، سرهنگ غلامرضا اباذری با اعلام این خبر، اظهار داشت: سرچشمه بالندگی بسیج در تمام شئونات و عرصه‌ها، فرمان‌پذیری از ولایت و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

اباذری، توان و قدرت کنونی بسیج در عرصه‌های مختلف را، برگرفته از اعتقاد پاک ملت ایران به توحید و اصل پیروی از ولایت فقیه دانست و افزود : بسیج برگرفته از توان آحاد ملت و متعلق به همه مردم ایران است و در راه حفظ و صیانت از ارزش‌های اسلامی و پایه‌های مستحکم انقلاب، تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

فرمانده بسیج رفسنجان با اشاره به دیدار فرماندهان بسیجی با رهبر معظم انقلاب ، عنوان داشت: با پیوستن ۲۰۰ نفر از فرماندهان بسیج رفسنجان به خیل ۵۰ هزار نفری بسیجیان در دیدار با رهبر انقلاب، با ولی امر مسلمین جهان بیعتی دوباره خواهند کرد.

منبع: خانه خشتی

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :