لزوم جلوگیری از ورود افراد دارای زاویه با نظام به مجلس

  • شناسه خبر: 20110
لزوم جلوگیری از ورود افراد دارای زاویه با نظام به مجلس

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: باید مراقب باشیم، افرادی به مجلس نروند که تحت تأثیر نفوذ آمریکا یا افراد دارای زاویه با نظام باشند.

به گزارش”روراستی” محمدمهدی زاهدی در آیین افتتاح دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در محل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: بحث استکبارستیزی باید برای دانش‌آموزان باز شود، به نوعی باید مراقبت‌های لازم در این زمینه را انجام دهیم.

وی از طراحی دشمن در زمینه نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی سخن به میان آورد و بیان داشت: مصادیق عینی از نفوذ برای دانش‌آموزان ارائه شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث نفوذ باید در جلوگیری از تضعیف انقلاب اسلامی تبلیغ شود زیرا برخی از کشورها مانند شوروی به علت نفوذ از هم پاشیدند.

زاهدی ابراز داشت: نفوذ در ارکان مختلف اولویت دشمن در براندازی هوشمندانه نرم از درون است که باید مراقب باشیم تا افرادی به مجلس نروند که تحت تأثیر نفوذ آمریکا یا افراد دارای زاویه با نظام باشند.

وی اضافه کرد: باید جایگاه علمی ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان مطرح شود و ما در حالی قبل از انقلاب اسلامی فقط ۱۷۶ هزار دانشجو در کشور داشتیم که امروز ۴ هزار و ۸۰۰ دانشجو داریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اسلامی در پایان با اشاره به چند برابر شدن شمار مدارس کشور در دوران بعد از انقلاب اسلامی بیان داشت: نقش دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب به تصویر کشیده شود.

منبع: خبرگزاری فارس

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مجلس، نفوذ رفسنجان، روراستی، نفوذی، امریکا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :