سرهنگ ابولحسنی در پیش کنگره شهدای دانش آموز رفسنجان: گلزار شهدای لاهیجان قطعه ای از بهشت است

  • شناسه خبر: 21250
سرهنگ ابولحسنی در پیش کنگره شهدای دانش آموز رفسنجان: گلزار شهدای لاهیجان قطعه ای از بهشت است

سرهنگ ابولحسنی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیش کنگره شهدای دانش آموز رفسنجان گفت: گلزار شهدای لاهیجان رفسنجان قطعه ای از بهشت است.

به گزارش”روراستی” با حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و جمعی از مسئولان محلی، پیش کنگره شهدای دانش آموز رفسنجان در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد.

سرهنگ ابولحسنی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس در این مراسم افزود: شهدا شأن و مقامی والا داشتند و بهترین هدیه خداوند که شهادت بود را گرفتند.

۱۷

وی با گرامیداشت یاد شهدای رفسنجان، از شهدای گردان ۴۱۰ غواص یاد کرد و تصریح کرد: بیس این گردان بچه های رفسنجان بودند و حاج قاسم سلیمانی از آن به عنوان مجمع عارفان لشکر ۴۱ ثارالله یاد می کرد.

وی با بیان اینکه شهدای دانش آموز اگر چه طول عمرشان کم بود اما عرضی به وسعت جهان داشتند، بیان کرد: هر انسانی که عرض عمرش زیاد باشد، ارزشش بالا می رود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: ما در برابر شناخت امام(ره) به دانش آموزان کوتاهی کردیم و بسیاری از دانش آموزان امام خمینی(ره) را به خوبی نمی شناسند؛ در حالیکه هر انسان اهل فهمی امام را انسانی بزرگ می خواند.

وی گفت: سن نوجوانی سن مهمی است و امروز دشمن از همه تجهیزات و امکانات خود برای جنگ با این نسل استفاده می کند.

ابولحسنی با اشاره به اهمیت سفر به مناطق جنگی خاطر نشان کرد: اگر توانایی رفتن به مناطق جنگی راهیان نور وجود ندارد اردوی فرهنگی راهیان نور گلزار شهدا راه بیاندازید، گلزار شهدای لاهیجان رفسنجان قطعه ای از بهشت روی زمین است.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید برهانی افزود: این شهید ۱۶ سال داشت که به جبهه رفت و در سن ۱۷ سالگی به شهادت رسید، این شهید با وصیت نامه خود پیام بزرگی به عالم داد و عروس امام راحل در سفر به کرمان گفت« حیف است این وصیت نامه را امام(ره) نبینند».

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پیش کنگره، شهدا رفسنجان، روراستی، کنگره، شهدای دانش اموز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :