مادران و همسران شهدا و همسران جانبازان متوفی تجلیل شدند+تصاویر

  • شناسه خبر: 21614
مادران و همسران شهدا و همسران جانبازان متوفی تجلیل شدند+تصاویر

با حضور ۲۰۰ نفر از مادران و همسران شهدا و همسران جانبازان متوفی جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در بنیاد شهید برگزار شد.

به گزارش”روراستی” با حضور فرماندار، مسئولان نظامی و انتظامی و نماینده منتخب و حضور ۲۰۰ نفر از مادران و همسران شهدا و همسران جانبازان متوفی، جشن میلاد حضرت زهرا(س) در سالن نمازخانه بیناد شهید برگزار شد.

حسین صابری رئیس بنیاد شهید رفسنجان با خیر مقدم به حاضران و تبریک میلاد کوثر افزود: میلاد فرزند خلف آن بانو حضرت امام خمینی(ره) را نیز تبریک می گوییم.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا حق بزرگی گردن جامعه دارند و باید بتوانیم خدمات بیشتری به آن ها ارائه دهیم و نواقص را رفع کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه همسران و مادران شهدا و همسران جانبازان متوفی نباید هیچ هزینه درمانی بپردازند، گفت: به جز دندان، سمعک و عینک که توسط بنیاد شهید پرداخته می شود، هزینه درمان از سوی بیمه ایران که طرف قرارداد است پرداخت می شود.

وی ادامه داد: داروخانه های دکتر افشین ابتدای امیرکبیر، دکتر مرادی اول خیابان کارگر و داروخانه هلال احمر طرف قرار داد این بیمه هستند و در قم، تهران و مشهد هم جامعه هدف می توانند با ارائه کد ملی از خدمات بهره مند شوند.

صابری با بیان اینکه سرانه پرداخت بیمه در ماه ۵۶۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: اما جامعه هدف ۶۰ میلیون تومان هم استفاده نمی کنند که این مهم نیاز به تجدید نظر و مدیریت توسط پزشکان بیناد شهید دارد.

در این آیین مولودی خوانی انجام و با کیک تولد حضرت زهرا(س) و آش نذری آن حضرت از میهمانان پذیرایی شد.

IMG_5142IMG_5112IMG_5146IMG_5179IMG_5158-1

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مادران، جشن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :