روستای جعفرآباد مورد کم توجهی قرار گرفته است

  • شناسه خبر: 21721
روستای جعفرآباد مورد کم توجهی قرار گرفته است

عضو شورای اسلامی روستای جعفر آباد با بیان اینکه این روستا هم تراز روستاهایی از جمله لاهیجان است و بیش از دو هزار نفر جمعیت دارد، گفت: اما به دلایل مختلف مورد کم توجهی واقع شده است.

به گزارش”روراستی” شریفی در حاشیه بازدید فرماندار از سالن ورزشی روستای جعفرآباد  که امروز ۱۷ فروردین ۹۵ انجام شد، افزود: دهیاری این روستا هم تراز روستاهایی مانند لاهیجان، هرمزدآباد، حمیدآباد و قاسم آباد است ولی بنا به دلایلی مورد کم توجهی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: جعفرآباد با وجود بیش از دو هزار نفر جمعیت قابلیت مرکز دهستان شدن را دارد، در حالی که بعضی روستاها کمتر از دو هزار نفر جمعیت دارند، اما مرکز دهستان هستند.

عضو شورای اسلامی روستای جعفرآباد عنوان کرد: سالن ورزشی روستا در ابعاد ۲۴ در ۴۲ متر است و  تا کنون با بودجه دهیاری ۳۵ میلیون تومان خرید زمین، ۳۰ میلیون تومان فونداسیون و ۸۵ میلیون تومان برای نصب اسکلت فلزی آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هنوز کارهای زیادی برای تکمیل این سالن ورزشی که نیاز روستا است وجود دارد، خاطر نشان کرد: برای پوشش سقف، حصارکشی، کف، بتون و کف پوش، اجرای برق کاری، امتیاز برق، سرویس بهداشتی و رختکن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره و نصب شیشه به ۵۷۰ میلیون تومان تا ۶۰۰میلیون تومان اعتبار نیاز است.

در این بازدید فرماندار برای هزینه سقف و حصارکشی قول مساعد داد و مقرر شدمابقی هزینه ها از بودجه دهیاری تأمین شود.

۷۸

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جمعیت، روستا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :