علی زینلی در سمت خود به عنوان مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان ابقا شد

  • شناسه خبر: 23840
علی زینلی در سمت خود به عنوان مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان ابقا شد

با مخالفت مسؤولان شهرستان و باشگاه مس رفسنجان با استعفای علی زینلی، وی در سمت خود به عنوان مدیرعامل این باشگاه ابقا شد.

به گزارش”روراستی” علی زینلی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در آخرین مصاحبه خود به خبرنگار ما به جدایی اش از این تیم اشاره کرده بود که با خبر شدیم با مخالفت جمعی از مسؤولان از جمله فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان استعفای او مورد قبول واقع نشده است.
در اینجا به نقل از روابط عمومی این باشگاه به خلاصه ای از جلسه ای که در این زمینه برگزار شده اشاره ای خواهیم داشت؛

صبح امروز در پایان آخرین روز کاری فصل  ۹۵_ ۹۴  جلسه ای با حضور  پرسنل و کادر فنی تیم های مس رفسنجان در محل باشگاه تشکیل  گردید .
در این جلسه مدیر عامل باشگاه که از مدتها قبل جدایی خود را از باشگاه مس رفسنجان اعلام نموده و استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره نموده  بود، با بیان سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های  مدیران مس، مدیران شهرستان، هیئت مدیره و هیئت امنا ء  و همکاران و هوا داران خونگرم سرزمین طلای سبز و سرخ ایران و دیار فاتحان اروند،  در طی این سالها موفقیت های کسب شده را نتیجه زحمات آنها و عدم موفقیت ها را به واسطه ضعف خود دانسته و  از آنها  حلالیت  طلبیده  و برای باشگاه مس رفسنجان  و تمامی همکاران آرزوی موفقیت نمود.
زینلی رسما  از مجموعه  باشگاه خداحافظی کرد اما در ادامه این جلسه مهندس محمدی رئیس هیئت مدیره باشگاه که به طور  سرزده در جمع پرسنل حضور پیدا کرد ، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از  زحمات طاقت فرسای مدیر عامل باشگاه  و اذعان به مشکلات شخصی آقای زینلی که باعث تقدیم  استعفای وی به هیئت مدیره  شده بود ، مخالفت  خود و فرماندار و نماینده محترم مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و مدیران مس را با استعفای مدیر عامل باشگاه اعلام و بیان کرد: در حال  حاضر اصرار بر جدایی آقای زینلی خیانت به باشگاه مس رفسنجان می باشد  و در شرایط فعلی تحت هیچ شرایطی با استعفای او موافقت نمی شود.
محمدی از زینلی خواست با توجه به ضیق وقت هر چه سریعتر اقدامات لازم را در خصوص جذب و عقد قرارداد با بازیکنان  انجام دهند .
همچنین در پایان این جلسه چند تن از پیشکسوتان ضمن تشکر از مهندس محمدی و مسئولان شهرستان و مس به واسطه مخالفت با استعفای علی زینلی خواستار حمایت بیشتر از باشگاه مس رفسنجان شدند.

برچسب ها:
رفستجان، روراستی،باشگاه، مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :