خون شهدا انقلاب را بیمه کرد/آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است

  • شناسه خبر: 25220
خون شهدا انقلاب را بیمه کرد/آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: خون شهدا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.

به گزارش”روراستی” سرهنگ علی سلطانی چهارشنبه شب در اولین سالروز ورود پیکر شهید علامرضا آخوندی‌نژاد به رفسنجان و زادگاهش قاسم آبادحاجی در محل گلزار شهدای این روستا با گرامیداشت یاد شهدا افزود: امشب شما به این مجلس شهید  و حضور در جوار شهدا دعوت شده‌اید.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با بیان اینکه بهترین حرف‌ها را باید برای شهدا گفت، تصریح کرد: امام(ره) سال ۴۲ فرمودند «سربازان من در گهواره‌ها هستند»، آن سال نه جنگ بود و کسی فکر می‌کرد جنگ شود امام(ره) این سخن را گفتند..
وی ادامه داد: شهدا ذخایری هستند که خداوند به شیعه داده است و انقلاب ما با همین سربازان رخ داد و جنگ شد و امثال شهید آخوندی به جبهه رفتند.
سلطانی خاطر نشان کرد: تمدید نظام اسلامی ما شهدا هستند و شهدا این انقلاب را بیمه کردند، از اول انقلاب هرجا به بن‌بست رسیدیم شهدا کمک کردند.
وی با یادآوری تشییع باشکوه شهدای غواص از مسیر رفسنجان خاطر نشان کرد: استقبال پرشور مردم در روز تشییع شهدا بی‌سابقه بود.
وی ابراز داشت: شهدای گمنامی که نمی شناختیم و میهمان مردم بودند روی دوش مردم تشییع شدند، کسی فکر نمی‌کرد اینهمه جوان حاضر شوند و این حضور، مجددا انقلاب را بیمه کرد و در زمانی که ارزش‌های انقلاب کمرنگ می‌شد مجدد این ذخایر انقلاب آمدند و  در روزهایی که دین را زیر سئوال می‌بردند نیاز بود که شهدا فضای کشور را تغییر دهند.
سلطانی با بیان اینکه ترکش دفاع مقدس بر پیکر جوانان می‌خورد و شهید می‌شدند، افزود: اما امروز ترکش خمپاره در فضای مجازی به هرکس بخورد ننگ است، طلاق‌ها، درگیری‌ها، بی‌اعتقادی‌ها در فضای مجازی ننگ به‌بار آورده است.
وی با بیان اینکه اگر شهدا را نداشتیم و به برکت شیعه نبود دشمنانی که اطراف ما را گرفتند وضعیت ما را از همه جای دنیا بدتر می کردند، افزود: نیاز بود بعد از چند سال شهدا بیایند و وحدت ایجاد شد و  احساسی در جوان ما به‌وجود آید که اگر اتفاقی افتد بگویند ما هستیم، جوانی که فاصله زیادی با پای پیاده آمد اگر روزی جنگ شود می‌گوید ما هستیم.
سلطانی با بیان اینکه در هشت‌سال دفاع مقدس ما در حقیقت با آمریکا جنگیدیم و صدام دست‌نشانده آمریکا بود،  گفت: آمریکا کشورها را برای کشتار شیعیان و مردم بی‌گناه مجهز می‌کند و این کشور هیچگاه قابل اعتماد نیست.
وی اضافه کرد: امروز باید بدانیم چرا در سوریه می‌جنگیم و چرا جوان ما در سوریه شهید می شود، اگر در سوریه نجنگیم باید در همین قاسم‌آباد بجنگیم.
وی ادامه داد: امروز همه امکانات نظامی دنیا پشت داعش در سوریه است، ۸۶ کشور روز اول در سوریه آمدند و غارت کردند و امروز به عراق آمدند و تا ۴۰ کیلومتری مرز ایران هم آمدند اگر توان و جرأت داشتند به خاک جمهوری اسلامی وارد می‌شدند.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بیان کرد: اگر در سوریه نجنگیم و خاکریز ما در سوریه نباشد باید در رفسنجان باشد اگر در عراق وارد نشویم و حمایت نکنیم باید در کشور بجنگیم.
وی اذعان کرد: آمریکایی ها اگر ۵ درصد می‌دانستند در جنگ با ایران موفق می‌شوند حتما می‌جنگیدند. امروز در مرزهای ما سپاه درگیر است و شهید می‌دهد اگر ما وارد نشویم آنها وارد می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه نعمت‌های زیادی در جمهوری‌اسلامی وجود دارد که باید به آن افتخار کنیم، متذکر شد: ما باید روحیه استکبارستیزی که امام‌حسین(ع) به ما یاد دادند، داشته باشیم.
سطلانی ماهواره‌ها را یکی از عوامل طلاق دانست و خاطر نشان کرد: این ماهواره‌ها و فضای مجازی در اندیشه و عقیده اثرگذار است و سبب می‌شود کانون خانواده از هم پاشیده شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آمریکا، اعتماد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :