اگر به اموال مرحوم شفیعی پور نرسیم غارت می شوند

  • شناسه خبر: 25463
اگر به اموال مرحوم شفیعی پور نرسیم غارت می شوند

فرماندار رفسنجان گفت: با وجود موقوفات مرحوم شفیعی‌پور باید شاهد بهترین بیمارستان چشم‌پزشکی باشیم اما اگر به اموال و املاک شفیعی‌پور نرسیم در حال غارت شدن است.

به گزارش”روراستی” ملانوری دوشنبه شب در آیین گرامیداشت روز پزشک در بهارستان شهرداری با تبریک این روز و قدردانی از تلاش جامعه پزشکی افزود: کسانی که در حوزه بهداشت و درمان فعال هستند و اعضای خانواده آنها بیشترین صبوری در برابر مشقت‌ها دارند تا سلامت را به مردم هدیه دهند.

فرماندار رفسنجان ادامه داد:  آنچه از احکام اسلامی شنیدیم و اهداف و برنامه‌های نظام است در این خلاصه می‌شود هم خداوند خواسته و خواسته علما و بزرگان دین و نخبگان است تا جامعه‌ای بسازیم که سالم باشد و مردم در جامعه اسلامی بانشاط و سالم زندگی کنند و جامعه زمانی پویاست که انسان‌های سالم داشته باشد.

وی، طرح تحول نظام سلامت را از بزرگترین طرح‌های دولت دانست و افزود: روحانی هم در برنامه‌های تبلیغاتی خود هم در ادامه کار فعالیت ها در دولت بارها اعلام کرد ما می‌خواهیم اخلاق را در جامعه توسعه دهیم و به سلامت مردم توجه جدی کنیم.

ملانوری با ابراز تأسف از اینکه امروز شاهد هستیم، انتقاداتی بدون اطلاع و حساب و کتاب برای جامعه‌ای که زمان و اعصاب و روان و سلامتی خودشان را برای سلامتی دیگران هزینه می‌کنند، تشریح کرد: اگر توان داشتیم سر تا پای پزشکان را طلا می‌گرفتیم و هرچه داشتیم هدیه می‌دادیم.

ملانوری ادامه داد: هم صبر و تحمل بالای دولت برای شنیدن انتقاداتی که در شأن این دولت نیست هم تلاش برای توجه به سلامت و عزت و کرامت مردم از اقدامات جدی این دولت که که تا به‌حال کمتر دیدیم.

فرماندار رفسنجان متذکر شد: کسانی که از خیلی اقدامات انتقاد می‌کنند و حرفی می‌زنند باید توجه کنند ببینند فضای جامعه و سوابق اجرایی ما در هر منطقه چگونه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت های دولتی در رفسنجان ابراز داشت: طی سال‌های گذشته باد ببینیم بر سر موقوفات شهرستان چه آمده، کسی که اموالش را می‌گذارد تا برای استفاده از اتم در بحث درمان بیماران استفاده شود، چه بر سر اموال او آمده است، در این سال‌ها با این همه پیشرفت و تکنولوژی چه کردیم.

ملانوری تشریح کرد: با وجود موقوفات مرحوم شفیعی‌پور باید شاهد بهترین بیمارستان چشم‌پزشکی باشیم اما به اموال و املاک شفیعی‌پور را هم اگر نرسیم در حال غارت شدن است.

وی اضافه کرد: مرحوم معین‌زاده میلیاردها تومان سرمایه در این شهر برای بچه‌های یتیم گذاشته و در وقفنامه که مربوط به سال ۳۲ است، می‌نویسد اگر متمولان شهر بخواهند از این مرکز استفاده کنند باید هزینه تمام شده را بپردازند.

ملانوری بیان داشت: پرورشگاه معین‌زاده مکانی مخروبه بود و کارنامه‌های بچه‌ها با نمرات کم شاهد بودیم. در حالیکه این بچه‌ها زیر سرمایه‌های میلیونی مرحوم معین‌زاده وضعیت بدی داشتند، اما امروز وضعیت عوض شده و امکانات خوبی برایشان فراهم شده است.

۷

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶

 

 

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اموال، غارت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    جناب آقای فرماندار اولا که هیچ دولتی اندازه دولت نهم تخریب نشده یادتان رفته در حالیکه آن دولت بدون کمترین حاشیه به امر خدمت رسانی مشغول بود از داخل و خارج کشور تخریب می شد اما اینکه گفتید اگر داشتیم یر تا پای پزشکان را طلا می گرفتیم یاد حرفهای جناب نوبخت درباره حقوقهای نجومی افتادم ...بله پزشک متعهد و متخصص را باید طلا گرفت اما نه پزشکانی که با حقوق و کارانه بالا (و در دوره ای با زیر میزی بالا ) کاری با بیماران رفسنجان و حومه کرده اند که کسی دیگر به پزشکان در هر حال کار در بیمارستانهای رفسنجان و حومه اعتماد نمی کنند و وقتی شکایت هم می کنی فایده ای ندارد براستی که مهران مدیری در سریال در حاشیه خوب نقاط ضعف را بیان کرد و دوئلت روحانی در حالیکه ادعای تحمل و بردباری را دارد تحمل یک سریال طنز را نیاورد چه برسد به رسانه های منتقدی مثل جهان نیوز ، ۹دی، یالثارات و حتی صدا وسیما....