سوادآموزی از نعمات نظام جمهوری اسلامی است

  • شناسه خبر: 26201
سوادآموزی از نعمات نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار رفسنجان گفت: سوادآموزی از نعمات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش”روراستی” ملانوری ظهر امروز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان در فرمانداری با اشاره به اهمیت سوادآموزی  افزود: این ارزش در کشور ما بعد از انقلاب بسیار بالا رفته است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: امکانات ارتباطی زیادی در حال حاضر وجود دارد که نسبت به شناسایی افراد بیسواد می‌توانند کمک کنند و تا پایان مهر ماه تمام دهیاری‌ها افراد بیسواد را شناسایی کنند و لیست آنها را تحویل آموزش و پرورش دهند.

وی ادامه داد: لیست معاونت بهداشتی که از طریق رابطان بهداشتی تهیه شده دریافت و به‌روز شود و به آموزش و پرورش تحویل داده شود و افرادی که زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند هم شناسایی شوند و تا پایان سال ۹۵ گزارش قابل ‌قبولی ارائه شود.

وی با بیان اینکه استقبال اتباع در قضیه سوادآموزی خیلی جدی است و سهمیه در این رابطه۹۰ نفر بوده است که همه ثبت‌نام کردند، عنوان کرد: آمار جدید سهمیه ۸۰ نفر است که ۱۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: سوادآموزی از نعمات نظام مقدس جمهوری‌اسلامی است و اقدام انقلابی در حوزه سوادآموزی ایجاد شد و باید فرهنگ‌سازی شود و مردم غفلت نکنند و خودشان بدانند باید از هر طریق سواد بیاموزند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نعمت، نظام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :