نباید در برابر استکبار زانو بزنیم و در برابر دولت وهابی کوتاه بیاییم

  • شناسه خبر: 26637
نباید در برابر استکبار زانو بزنیم و در برابر دولت وهابی کوتاه بیاییم

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: جهاد کبیر یعنی در برابر استکبار زانو نزنیم و در برابر دولت وهابی با طرز فکر وهابی کوتاه نیاییم و بایسیتم.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: جهاد کبیر یعنی در برابر استکبار زانو نزنیم و در برابر دولت وهابی با طرز فکر وهابی کوتاه نیاییم و بایسیتم.

به گزارش”روراستی” علی سلطانی ظهر امروز در  جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هرچه داریم از شهدا و هشت سال دفاع مقدس و گنجینه عظیمی است که سینه به سینه به نسل‌ها باید منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ‌اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با سلاح ایمان، اعتقاد، آرمان‌خواهی و عقلانیت در سال ۵۷ به پیروزی رسید، گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و خیلی کسانی که انقلاب را برنتابیدند بنا شدند تا انقلاب را هرچه زودتر شکست دهند و در نطفه خفه کنند.

سلطانی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب، منافقان به نیابت از آمریکا، اسرائیل به جنایت دست زدند و بعد از آن جنگ تحمیلی را برما روا داشتند، تاریخ نشان می‌دهد که ایران هیچ جا شروع‌کننده جنگ نبود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بیان کرد: دشمن می‌دانست در چند سال آینده انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورها می‌شود که همین‌گونه هم شد و انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد.

سلطانی ابراز داشت: برگ زرینی از هشت‌ سال دفاع مقدس در تاریخ ایران رقم خورد و حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمن درنیامد.

وی از حضور مردم در قالب بسیج در جنگ یاد کرد و افزود: رهبری و ولایت، حضور مردم اعم از زن و مرد در جنگ و خون شهدا برگرفته از مکتب سرخ سید‌الشهدا در هشت‌ سال دفاع مقدس را به پیروزی انجامید.

سلطانی بیان داشت: امروز عزت و قدرت ما از دفاع مقدس است، دفاع مقدس دانشگاهی بود که دانشجویان آن همه ملت ایران و اساتید آن امام و شهدا بودند.

این مسؤول اظهار داشت: جمهوری ‌اسلامی حتی از یک سیم خاردار تحریم بود و تحریم‌های ما از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تحریم‌ها آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

سلطانی عنوان کرد: اینکه امروز می‌گویند «دفاع نباشد» حرف غلطی است و پا روی صحبت امام خمینی(ره) می‌گذارد، رهبر انقلاب ‌اسلامی هم معتقد که همه اقتدار در دفاع مقدس است‌ و امروز نیز ایشان از جهادکبیر یاد می‌کنند که شاخه‌ای از جهاد صغیر است.

وی ابراز داشت: جهاد کبیر یعنی در برابر استکبار زانو نزنیم و در برابر دولت وهابی با طرز فکر وهابی کوتاه نیاییم و بایسیتم.

این مسؤول با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری از نفوذ، اظهار داشت: نفود از قبل از انقلاب بوده و ادامه دارد، قرار نیست نفوذ از مرزها وارد شود، در داخل و حساس‌ترین پست‌های کشور نفوذ می‌کنند حتی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هم نفوذی داشتیم.

سلطانی از ورود نفوذی‌ها در فتنه سال ۸۸ یاد کرد و گفت: خودی‌ها هم در آن روز به آسیاب دشمن آب ریختند که همواره باید مراقب بود.

وی متذکر شد: امروز باید دید دفاع چیست، هنوز دفاع ادامه دارد در بحث اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و…باید مراقب نفوذ بود.

سلطانی اذعان کرد: اگر خانواده شهدا و بسیج نبود و مردم وارد صحنه نشده بودند سال ۸۸ انقلاب را از دست می‌دادیم و این فتنه هرگز فراموش نخواهد شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، زانو، فکر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :