اقامه نماز جماعت در ۴۰۰ مدرسه رفسنجان

  • شناسه خبر: 26679
اقامه نماز جماعت در ۴۰۰ مدرسه رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: در ۴۰۰ مدرسه رفسنجان نماز جماعت توسط طلبه‌های خواهر و برادر اقامه می‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: در ۴۰۰ مدرسه رفسنجان نماز جماعت توسط طلبه‌های خواهر و برادر اقامه می‌شود.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران در مدرسه علمیه خواهران ریحانهالنبی این شهر با اشاره به اینکه هیئت‌ امنای این مدرسه از فعال‌ترین‌ها در شهرستان است، اظهار داشت: هیئت امناها باید تقویت شوند و اگر انگیزه الهی وجود داشته باشد بخش عمده‌ای از مشکلات حل می‌شود.

وی بیان داشت: مدارس علمیه خواهران و برادران با کمترین هزینه اداره می‌شوند و شاید بودجه آن یک بیستم یک دانشگاه باشد اما کارآیی آن خیلی بالاست.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: امسال ۷ میلیارد تومان بودجه حوزه‌های علمیه برادران است که بین ۲۶ مدرسه علمیه تقسیم می‌شود و همین میزان بودجه هم برای حوزه‌های علمیه خواهران در نظر گرفته شده است و بیشترین بهره‌وری و بهره‌مندی در این حوزه‌ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰۰ مدرسه در شهرستان رفسنجان وجود دارد که توسط همین طلاب حوزه‌ها در آن نماز جماعت اقامه می‌شود و این نشان از کارآیی بالای حوزه‌ها دارد.

رمضانی‌پور افزود: معارف الهی گنجینه بی‌پایانی هستند که دسترسی انسان به آن، او را به تجارتی پرسود می‌رساند و این رسالت توسط طلبه‌ها انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: امام‌ علی (ع) اطاعت از خدا و تعلیم و تربیت را دو عامل برای تجارت سودمند دانستند و اطاعت از خدا کلید تمام درستی‌ها و اصلاح‌کننده هر نابسامانی در جامعه است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مردم را به‌طور جدی به بندگی و اطاعت از خداوند دعوت کنید و در این برهه از زمان که تهاجم فرهنگی و ولنگاری فرهنگی شیوع پیدا کرده مرزبان مسائل اعتقادی و دینی در جامعه باشید و معروف‌سازی کنید.

img_3436

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اقامه، نماز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :