جشن تکریم بازنشسته های علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد+عکس

  • شناسه خبر: 26693
جشن تکریم بازنشسته های علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد+عکس

به مناسبت هفته سالمند جشن تکریم بازنشسته های دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به مناسبت هفته سالمند جشن تکریم بازنشسته های دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش”روراستی” باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونان، جشن تکریم بازنشسته‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تالار قصر برگزار شد.

علی اسماعیلی‌ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم افزود: آرامش و امنیت اجتماعی و اقتصادی در سایه تلاش کسانی است که ۳۰ سال خدمت کردند و به مقام بازنشستگی رسیدند.

وی با بیان اینکه بازنشستگی دوره جدیدی از فعالیت‌های اجتماعی هر فرد است و با ورزش و مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی باید وقت خود را پر کنید،  در سن بازنشستگی معمولا بیماری‌های قلبی و عروقی به دلیل کم تحرکی آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: بنابراین خوب است که فرد بازنشسته بخشی از زمان خود را برای ارتقای سلامت خود بگذارد.

وی افزود: از اولویت‌های اصلی روزانه توجه به سلامت است، پرفشاری خون سلامتی را تهدید می‌کند و بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی مرتبط با پرفشاری خون هستند.

اسماعیلی‌ندیمی همچنین مصرف سیگار و مواد مخدر و سابقه بیماری‌های قلبی عروقی را از خطرات مهم برای تهدید سلامت همه مردمان دانست.

همچنین علی راوری معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در شروع مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۹ نفر از بازنشسته‌های این دانشگاه که سال گذشته از دنیا رفتند، افزود: امسال ۴۲ نفر به جمع بازنشسته‌های علوم پزشکی رفسنجان اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: مطالبات بازنشسته‌‌ها سال جاری توسط سازمان مدیریت برنامه ‌و بودجه و مطالبات بازخرید مرخصی بر اساس اولویت پرداخت می‌شود.

img_3601

img_3578 img_3576 img_3565 img_3554 img_3560

img_3599 img_3628 img_3644 img_3651 img_3658 img_3678 img_3720

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جشن، تکریم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :