افتتاح غریبانه طرح های عمرانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان

  • شناسه خبر: 27620
افتتاح غریبانه طرح های عمرانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: ما طرح های دانشگاه را خودمان مظومانه افتتاح می کنیم چون مسؤولان حضور نمی یابند، حتی استاندار نیامد.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: ما طرح های دانشگاه را خودمان مظومانه افتتاح می کنیم، چون مسؤولان حضور نمی یابند، حتی استاندار نیامد.

به گزارش”روراستی” محمدعلی دهقان امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به برنامه‌های دانشگاه ولی‎عصر (عج) افزود:این دانشگاه ۱۲ هزار فارغ‌التحصیل دارد و دانشگاه وارد بیست‌ و پنجمین سال تأسیس خود می‌شود و توانسته است از دانشگاه‎های هم‎تولد خود در کشور پیش افتد.

وی ادامه داد:  ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه با ۲۴۰ عضو هیئت‌ عملی داریم که دومین دانشگاه استان کرمان از نظر تعداد دانشجو هستیم.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ادامه داد: دانشجویان در ۱۲ رشته در مقطع دکتری، ۵۴ رشته کارشناسی ارشد و ۳۲ رشته در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند.

وی افزود: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو داریم که حدود یک‌هزار و ۵۵۰ نفر در مقطع کارشناسی، ۵۲۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و حدود ۳۰ دانشجوی دکترا در سال تحصیلی جدید به جمع دانشجویان ما اضافه شده است.

دهقان به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۸۰ نفر دانشجو به مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام کردیم که در کل دانشگاه‌های کشور بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: امسال با مسؤولیت بسیج دانشجویی اعزام دانشجویی به اربعین انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از فعالیت ۳۴ نشریه در دانشگاه یاد و عنوان کرد: این نشریه‌ها در حوزه‌های مختلف چاپ می‌شود و همچنین ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در خوابگاه‌ها ساکن هستند.

این مسؤول ادامه داد: ششمین خوابگاه دانشگاه نیز تا شش ماه آینده به مجموعه اضافه می‌شود و اکنون در حال احداث است.

وی اضافه کرد: پیست دوچرخه‌سواری ویژه دختران هفته گذشته افتتاح شد و در مجموعه خوابگاه پرنیان تفریحات مختلف برای دختران وجود دارد تا از آمد و رفت به شهر جلوگیری شود، همچنین امکاناتی از جمله بازارچه نیز در دانشگاه ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: ما طرح های دانشگاه را خودمان مظومانه افتتاح می کنیم چون مسؤولان حضور نمی یابند، حتی استاندار  را دعوت کردیم، نیامد.

دهقان تصریح کرد: ۲۰ کانون فرهنگی و ۳۴ انجمن علمی توسط دانشجویان اداره می‌شود و پنج تشکل و گروه مذهبی در دانشگاه فعال است.

وی افزود: از اول سال جاری شش طرح عمرانی افتتاح کردیم و روز گذشته دو طرح شامل پیست دوچرخه‌سواری و محوطه خوابگاه پرنیان به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع افتتاح شد.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در پایان با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ درصد بودجه عمرانی تخصیص یافته و از ۱۰ طرح عمرانی هیچ‎کدام متوقف نشده است، عنوان کرد:  در حال حاضر ۳۰ هزار متر مربع پروژه در حال ساخت در این دانشگاه داریم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، افتتاح، طرح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    خوابگاه پسرونه کی افتتاح میشه پیگیر باشین لطفا