باید رشادت های رزمندگان را بازآفرینی کنیم

  • شناسه خبر: 27948
باید رشادت های رزمندگان را بازآفرینی کنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: باید رشادت های رزمندگان را بازآفرینی کنیم و از آنها اثر بپذیریم.

به گزارش”روراستی” احمد مرادعلیزاده پیش از ظهر امروز در ششمین یادواره شهدای صنعت مس و شهیدان گمنام این منطقه افزود: امیدواریم با خاطرات شهدا شخصیت کاری و زندگی خود را کامل کنیم و به‌یاد رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی بیان داشت: کسانی که در اوج انگیزه‌های رشد در زمینه‌های مختلف بودند از همه چیز دست کشیدند و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستادند و این رشادت‌های آنها هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: دفاع در همه کشورها و در همه دوران‌ها ستودنی است و مردم هم به‌دلیل گذشت مردان جنگ که برای حفظ تمامیت ارضی کشورشان جنگیدند حمایت و احترام می‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: عشق تعهد و فضایی ایجاد می‌کند که سبب رشد و توسعه می‌شود و همه رشد  توسعه و موفقیت جنگ در فضای تعهد رزمندگان ایجاد شد.

مرادعلیزاده با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله که از این خطه بودند، خاطرنشان کرد: لجستیک و جابه‌جایی از کارهای سخت در جنگ بود که این بچه‌ها به شکل عجیبی این کار را متعهدانه انجام می‌دادند در حالی‌که امروز برای یک جابه‌جایی کوچک باز هم در یک بخش کار لنگ می‌زند.

وی ابراز داشت: فضای تعهد نسبت به وظیفه تفاوت دارد و اگر فضای کار بر مبنای تعهد و عشق شکل گیرد توسعه ایجاد می‌شود و رزمندگان همه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بر مبنای عشق و تعهد کار کردند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: اینکه صرفا کارها بر مبنای عقل پیش رود به سمت وظیفه‌ای عمل کردن پیش می‌رود.

مرادعلیزاده بیان کرد: باید بازآفرینی کنیم و به تاثیرات رشادت‌های رزمندگان پی ببریم و از آن اثر بپذیریم و در جامعه اثرگذار باشیم.

این مسؤول با اشاره به خاطرات دوران جنگ و حضورش در جبهه‌ها خاطرشان کرد: بچه‌ها با شیوه‌ای کار کردند که اثرات بزرگی می‌گذاشتند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد: سردار سلیمانی بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال هنوز لباس رزم بر تن دارد، دوران جنگ سردار و سرباز مطرح نبود و همه کار خود را انجام می‌دادند و جنگ اداره می‌شد.

وی مقاوم شدن در اقتصاد مقاومتی و بردن مردم به سمت کار اقتصادی را جهاد دانست.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،شهدا،سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    مراد علیزاده: باید این سوال را مطرح کنیم که چطور می شود فضای جنگ را در فضای کسب و کار ایجاد کنیم تا به سمت رشد و توسعه رویم؟ جواب:برای ایجاد ان فضا و آن روحیات باید از بالا و از مسئولان شروع کرد، همانطور که دولت بعد از جنگ به بهانه ای باسازی آن فضا و روحیات دوران دفاع مقدس را کنار گذاشتند تا کم کم به اینجا رسیدیم الان هم باید از همان دولت و مسئولان شروع کرد نمی شود همش از مردم توقع داشت که چرا آن روحیه را ندارید؟ و از آن طرف مسئولان در ناز و نعمت به فکر حقوق و پست ومقام خود باشند. مردم ما مردم خوبی هستند.