خانواده زندانیان اعدامی مسکن دار می شوند

  • شناسه خبر: 28215
خانواده زندانیان اعدامی مسکن دار می شوند

معاون اداره کل زندان‌های استان کرمان گفت: خانواده اعدامی‌ها و زندانیانی که حبس ابد خورده‌اند، باید شناسایی شوند و اگر فاقد مسکن هستند با کمک راه و شهرسازی، کمیته امداد، شهرداری و دیگر ارگان‌ها زمینه تامین مسکن آنها فراهم شود.

معاون اداره کل زندان‌های استان کرمان گفت: خانواده اعدامی‌ها و زندانیانی که حبس ابد خورده‌اند، باید شناسایی شوند و اگر فاقد مسکن هستند با کمک راه و شهرسازی، کمیته امداد، شهرداری و دیگر ارگان‌ها زمینه تامین مسکن آنها فراهم شود.

به گزارش”روراستی” کرامت عبدلی در گردهمایی فصلی مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان استان کرمان در رفسنجان افزود: هم‌اندیشی در مورد ارتقای جایگاه انجمن‌های حمایت از زندانیان در سطح شهرستان‌ها، شناسایی راهکارهایی برای تقویت بنیه اقتصادی خانواده‌های زندانیان و پیگیری ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زندانیان از اهداف این نشست است.

وی بیان داشت: باید به شکلی خانواده‌های زندانیان را مشغول به کار کرد و آنها محصولات تولیدی اعم از قالی، خیاطی و … را در خانه تولید کنند و انجمن نیز در فروش این محصولات بازاریابی کند.

عبدلی با اشاره به اینکه تفاهمنامه‌ای بین اداره کل زندان‌ها و آموزش و پرورش منعقد شده تا فرزندان زندانیان در مدارس شناسایی شوند، گفت: فرزندان زندانیانی که در مدارس تحصیل می‌کنند، روحیه‌ای دارند که یا هنجارشکنی می‌کنند یا در حال ترک تحصیل هستند که باید ساماندهی شوند تا از فرهنگ اجتماعی نیز باز نمانند.

وی با بیان اینکه ۱۷ درصد از خانواده‌های زندانیان استان کرمان زیر پوشش انجمن حمایت‌ از زندانیان قرار دارند، تصریح کرد: ایجاد مسکن برای دو گروه از زندانیان در دستور کار است.

عبدلی ادامه داد: خانواده اعدامی‌ها و زندانیانی که حبس ابد خورده‌اند، باید شناسایی شوند و اگر فاقد مسکن هستند با کمک راه و شهرسازی، کمیته امداد، شهرداری و دیگر ارگان‌ها زمینه تامین مسکن آنها فراهم شود.

وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان یک هفته مهلت دارد که این خانواده‌ها را شناسایی و اقدام کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مسکن، زندانیان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :