مشکل کارآفرینی تعلل مدیران بالادستی است

  • شناسه خبر: 28270
مشکل کارآفرینی تعلل مدیران بالادستی است

امام جمعه رفسنجان گفت: تعلل مدیران بالادستی از جمله مشکلات کارآفرینی است.

امام جمعه رفسنجان گفت: تعلل مدیران بالادستی از جمله مشکلات کارآفرینی است.

به گزارش”روراستی” حجت‎الاسلام عباس رمضانی‎پور  در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر شهرستان‎های منطقه شش استان کرمان در سالن ذکریا افزود: هر فرصت شغلی که ایجاد می‎شود، کمک به دولت و نظام است.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه بلندی داشته باشیم تا کارهای زیادی ایجاد شود، بیان داشت: نیروهای انسانی باید وجدان کاری داشته باشند تا مجموعه کاری رونق داشته باشد.

رمضانی‎پور تصریح کرد: کارآفرینان هم باید خدمات مناسبی به کارگران ارائه دهند و امکانات لازم را برای مجموعه خود فراهم کنند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: کارآفرینی که از ابتدا قصد داشته باشد با حقوق کم افراد را به کار گیرد، این کارآفرینی نیست، بلکه ثروت‎اندوزی و دنیاطلبی است.

وی افزود: نباید تنها دل‎خوش این باشیم که مجموعه‎ای راه می‎اندازیم، اما چند ماه بعد به دلیل عدم پرداخت حقوق ریزش نیرو داشته باشیم.

رمضانی‎پور خاطرنشان کرد: در نظام کارآفرینی و سرمایه‎گذاری اصل نیروی انسانی است و ارزش نیروهای کار از سرمایه‎گذاری که صورت گرفته، بیشتر است.

وی گفت: برای سرمایه‎گذاری و کارآفرینی روی کمک نقدینگی دولت نباید حساب کرد، زیرا بخش عمده بودجه کشور صرف امور جاری می‎شود و اندکی از آن برای پروژه‎های عمرانی اختصاص داده می‎شود.

رمضانی‎پور خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات کارآفرینی تعلل مدیران بالادستی است که گره در کار کارآفرینان ایجاد می‎کنند.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: اگر اختیارات استان‎ها بیشتر بود و هر شهرستان یک دولت کوچک می‎شد، بسیاری از مشکلات سرمایه‎گذاری و کارآفرینی کم می‎شد و تسهیل در روند کار صورت می‎گرفت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تعلل، مدیران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :