مشکل پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان حل می شود

  • شناسه خبر: 28689
مشکل پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان حل می شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: مشکل پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان در آینده نزدیک حل می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: مشکل پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان در آینده نزدیک حل می شود.

به گزارش”روراستی” امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان  افزود: همه مردم به نوعی با ثبت اسناد سروکار دارند و انواع و اقسام معاملاتی که در دفترخانه‌ها ثبت و در ادارات ثبت اسناد ضبط می‌شوند.

وی تصریح کرد: در استان کرمان ۲۲۰ دفترخانه داریم و ۳۰ دفترخانه اسناد رسمی در رفسنجان است، ۱۹ دفترخانه ازدواج و سه دفترخانه طلاق در این شهرستان مستقر است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خاطرنشان کرد: در هفت ماه امسال یک‌ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ‌تومان وصولی معوقات بانکی از طریق اجرا داشتیم که مدت مشابه سال گذشته ۵۲۹ میلیون‌ تومان بوده است.

طالبی‌زاده با بیان اینکه در زمینه درآمدزایی در جایگاهی بعد از اداره امور مالیاتی قرار داریم، افزود: ثبت اسناد از ادارات پر درآمد برای دولت است، اما درآمد چندانی نصیب خودش نمی‌شود.

وی عنوان کرد: ۳۶ هزار شرکت دولتی و غیردولتی در استان کرمان داریم که به ثبت رسیده است.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه ۹ میلیون هکتار از اراضی کشور در یک سال گذشته ثبت شده است، تصریح کرد: ۲ میلیون‌ و ۷۰۰ هزار هکتار متعلق به استان کرمان است.

وی به مشکل پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰ سال پیش مردم زمین را تملیک کرده و ساکن شدند که اکنون دچار مشکل هستند، ضرورت دارد، حق همه رعایت شود با نظر کارشناسان اداره راه و شهرسازی و در نهایت امضای مدیرکل راه و شهرسازی این مشکل در آینده نزدیک رفع می‌شود.

img_2362

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، مشکل،حل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیپور

    چی هس این پلاک ۲۰۹۴مهندسی صحبت می کنید

    محد

    ان شا.. ببینیم و تعریف کنیم