همه جهان اسلام نگاهشان به کلام ولی فقیه است

  • شناسه خبر: 29250
همه جهان اسلام نگاهشان به کلام ولی فقیه است

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز ولی فقیه سایه‌اش بالای سر ماست و انقلاب و نظام را سکان‌داری می‌کند و به لطف الهی آن‌چنان مسلط و پیشرو رهبری جهان اسلام را در دست گرفته‌اند که همه جهان اسلام نگاهشان به کلام ایشان است.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز ولی فقیه سایه‌اش بالای سر ماست و انقلاب و نظام را سکان‌داری می‌کند و به لطف الهی آن‌چنان مسلط و پیشرو رهبری جهان اسلام را در دست گرفته‌اند که همه جهان اسلام نگاهشان به کلام ایشان است.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت پیش از ظهر امروز در گردهمایی رزمندگان گردان خط‌شکن ۴۱۰ لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس در سینما آزادی شهر سرچشمه اظهار داشت: امام‌ صادق (ع) می‌فرمایند «سوره فجر را در نمازهای واجب و مستحبی بخوانید که سوره امام‌ حسین (ع) است».

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه روایت بیان داشت: هر کس این سوره را بخواند در بهشت در کنار اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

سعادت با اشاره به اینکه گفته می‌شود سوره فجر سوره امام‌ حسین (ع) است به دلیل آخرین آیه این سوره است، ذکر خداوند قلب‌ها را مطمئن می‌کند در هر حال انسان در حال ذکر خدا باشد به‌‌ویژه در صحنه نبرد استقامت ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ذکر خدا در کربلا به‌ گونه‌ای بود که یاران امام حسین (ع) یا در حال رکوع یا سجود یا قیام و یا قعود بودند و در هر حال ذاکر خدا بودند و مهمترین برجستگی کربلا خوف و رجایی بود که در دل یاران امام‌ حسین (ع) بود.

سعادت با بیان اینکه این خوف و رجا بود که اباعبدالله (ع) را با نفس مطمئنه در برابر کفار و مشرکان قرار داد، افزود: راوی می‌گوید هرچه صحنه کربلا سخت‌تر بود چهره امام‌ حسین (ع) بازتر بود، به‌ طوری که دشمن می‌گفت ببینید حسین (ع) چگونه در برابر آن همه خطر و آسیب ایستادگی می‌کند.

وی ابراز داشت: در تمام جبهه‌ها هم رزمندگان ما این حالت را داشتند در گردان ۴۱۰ حاج‌قاسم از شهید حاج‌احمد امینی پرسید گردان چه‌ طور است؟ امینی گفت، خیلی خوب است، چون همه بچه‌ها گریه می‌کنند و اهل نماز شب هستند به آنها امید دارم که عملیات را با موفقیت انجام دهیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به گردان ۴۱۰ غواص رفسنجان در بهمن‌شیر عنوان کرد: بچه‌های غواص روی آب ذکر علی‌علی می‌گفتند که حال و هوایی غریب ایجاد کرده بود، ما هرچه در جبهه به دست آوردیم در پرتو ارتباط با خدا، نماز شب، توسل و گریه‌های شبانه رزمندگان و تعبد نسبت به ولایت و امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه تمام توجه بچه‌ها این بود که امام خمینی (ره) از ما چه می‌خواستند که رضایت امام (ره) را جلب و خواسته ایشان را تحقق ببخشیم، خاطرنشان کرد: در عملیات والفجر هشت گردان‌ها به هم ریخته بودند و دشمن مهران را گرفت، امام خمینی (ره) پرسیدند مهران چه خبر؟ و بچه‌ها برای نگرانی امام (ره) گریه کردند، تصمیم گرفتند، عملیات انجام شود در حالی‌ که برخی می‌گفتند عملیات غیرممکن است، اما همه به دلیل اینکه امام خمینی (ره) نگران و ناراحت بودند، این عملیات را انجام دادند و دروازه‌های مهران گشوده شد، مهران با شعار «مهران آزاد شد، قلب امام شاد شد» این شهر را آزاد کردند.

وی اذعان کرد: آن روز رضایت ولی‌فقیه شرط بود، امروز هم این ولی در جمع ما سایه‌اش بالای سر ماست و انقلاب و نظام را سکان‌داری می‌کند و به لطف الهی آن‌چنان مسلط و پیشرو رهبری جهان اسلام را در دست گرفته‌اند که همه جهان اسلام نگاهشان به کلام ایشان است.

سعادت بیان کرد: امروز فریادهای مقام معظم رهبری برای ما منشأ قدرت و عظمت است، پیروزی‌هایی که در حلب و موصل و… می‌بینیم با فرمانده میدانی این علمیات شاگرد مخلص ولایت سردار حاج‌قاسم سلیمانی رقم خورده است که او مالک اشتر رهبری است به یاری خدا دروازه‌های قدس هم همین‌گونه به روی امت اسلامی گشوده می‌شود.

وی بیان داشت: امام فرمودند «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» که به حول و قوه الهی این خواسته امام راحل هم محقق می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ولی فقیه، جهان اسلام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :