در فضای مجازی امروز نباید هر چیزی را نوشت

  • شناسه خبر: 29296
در فضای مجازی امروز نباید هر چیزی را نوشت

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در فضای مجازی امروز نباید هر چیزی را نوشت، مسلمان نباید اهل فریب و دروغ باشد و کسانی که این کار را می‌کنند، مسلمان نیستند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در فضای مجازی امروز نباید هر چیزی را نوشت، مسلمان نباید اهل فریب و دروغ باشد و کسانی که این کار را می‌کنند، مسلمان نیستند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام خمینی(ره)  اظهار داشت: انسان‌های امروز پیامبر(ص) را بهتر از انسان‌های دیروز می‌شناسند، در کشور آمریکا وقتی از پیامبر اکرم(ص) سخن به میان می‌آید و از ویژگی‌های آن حضرت گفته می‌شود، به‌راحتی ایمان آورده و مسلمان می‌شوند.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار کرد: از یکی از شیخ‌های مسلمان خواستم که در زندان‌های آمریکا درس اسلام بدهد و در مورد پیامبر اکرم(ص) سخن بگوید و وقتی اینگونه عمل می‌کرد، به طور عجیبی مردم و زندانیان مشتاق پیامبر اکرم(ص) می‌شدند و ایمان می‌آوردند.

وی ادامه داد: ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) بسیار زیاد است و می‌توان به غذا خوردن با فقرا، سلام کردن زودتر از دیگران، باحیا بودن، امانتدار بودن و … اشاره کرد و همچنین هر بار که لباس ایشان را کثیف می‌کردند چیزی نمی‌گفت و هیچ‌وقت هیچ‌کس نقصی از نبی مرک اسلام(ص) نتوانست بگیرد.

آقاتهرانی گفت: در برابر انسان‌هایی که درک می‌کنند، باید تواضع نشان داد و با هم مهربان بود.

وی به کتاب «سنن النبی» که ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) در آن گردآوری شده اشاره و تصریح کرد: این کتاب نوشته علامه طباطبایی است که تمام رفتارها و ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) در آن آمده و بسیار کتاب شیرین و جذابی است و هر انسانی را به فکر فرو می‌برد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) این بود که اهل تشریفات نبود و یکی از درس‌ها این است که اگر دارنده هم هستید، اهل تشریفات نباشید، بلکه دنبال این باشید که بزرگ شوید و شخصیت پیدا کنید.

وی توضیح داد: حضرت محمد(ص) بسیار بزرگ اما متواضع و خاک‌نشین بود، به‌ راحتی فقرا را درک می‌کرد و محبت را نثار دیگران می‌کرد.

آقاتهرانی افزود: اسلام زن و مرد را می‌سازد، بداخلاقی یک روحانی با بداخلاقی یک فرد عادی بسیار فرق می‌کند و اگر در جامعه مشکلی دیدید، نباید به اسلام شک کرد، بلکه باید آسیب‌شناسی کرد، چراکه اسلام دین محبت و خودسازی است.

وی تصریح کرد: افراد حزب‌اللهی و متدین که دم از شیعه بودن می‌زنند باید خود را ملاحظه کنند تا آبروی اسلام و امام علی و پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) نرود.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیان کرد: مسلمانان و حزب‌اللهی‌ها در کوچه، اداره، بازار، خانه و … باید مواظبت کنند تا رفتارشان موجب فرار مردم عادی از اسلام و انقلاب نشود.

آقاتهرانی تبیین کرد: مسلمان کسی است که مردم از دست و زبانش در امان باشند، بنابراین در فضای مجازی امروز، هر چیزی را ننویسید، مسلمان نباید اهل فریب و دروغ باشد و کسانی که این کار را می‌کنند، مسلمان نیستند.

وی با تأکید بر اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) را دوست داشته باشید و نسبت به آنها مودت نشان دهید، ادامه داد: مودت را باید بروز داد، یعنی اگر کسی را دوست دارید ابراز کنید با بوسیدن پای پدر، بوسیدن دست مادر، نوازش فرزند و ابراز دیگر محبت‌ها و مودت‌ها آنها را دوست داشته باشید.

آقاتهرانی مطرح کرد: در پیاده‌روی اربعین حسینی کسانی در عراق بودند از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ که به اندازه وسعشان و توانشان از میهمانان و دوستداران ابا عبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کردند و دوست داشتن اهل بیت(ع) و یارانش را اینگونه ابراز می‌کردند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: کاندیدایی اگر می‌داند که دیگری از وی برتری دارد و بهتر است و به زبان نیاورد خیانت می‌کند، بنابراین این همه خون و شهید داده‌ایم که این کارها نشود.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انسان باید خود را میزان قرار دهد به این عبارت که هرچه برای خودت می‌پسندی برای دیگران هم بپسند

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فضای، مجازی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    خداوند ایشان را حفظ کند .