ضرورت تلاش برای جلب رضایت ارباب رجوع

  • شناسه خبر: 29455
ضرورت تلاش برای جلب رضایت ارباب رجوع

فرماندار رفسنجان گفت: در دستگاه‌های اداری علاوه بر تکالیفی که داریم در حوزه پاسخگویی و جلب رضایت ارباب‌رجوع هم باید تلاش کنیم.

به گزارش”روراستیملانوری صبح امروز در جلسه آموزش استانداردسازی ادارات در فرمانداری این شهر افزود: دفتر استانداردسازی فرمانداری رفسنجان به عنوان نخستین دفتر در مجموعه وزارت کشور راه‌اندازی و سبب شده با انگیزه بهتری کارها انجام شود.

وی بیان داشت: در دستگاه‌های اداری علاوه بر تکالیفی که داریم در حوزه پاسخگویی و جلب رضایت ارباب‌رجوع هم باید تلاش کنیم.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: با توجه به استاندارد بودن محل کار به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هم خودمان راحت‌تر کار انجام می‌دهیم و هم رضایت ارباب‌رجوع را کسب کرده‌ایم.

ملانوری با اشاره به اینکه باید به به‌روز بودن بخشنامه‌ها توجه داشت، تصریح کرد: گاهی به دلیل ندانستن قوانین از چرخه اصلی کار خارج می‌شویم و دور خودمان می‌چرخیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم با امکانات و بودجه‌های کم‌، بهره‌وری بالایی در حوزه کاری انجام دهیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اداری، پاسخ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ldvchm

    احسنت براین پشتکار

    ابوالهادی

    ممنونم از فرماندار تلاشگر و پیگیر شهرستان رفسنجان

    نغلامرضا

    سلام بردوستان ایشالا این کارها پیگیری بشه و تداوم داشته باشه تا مردم حس کنند که واقعا مدیریت میشه کارها بویزه ادارات وبالاخص مبحث تکریم ارباب رجوع

    همشهری

    سلام واقعا پاسخگویی در ادارات به نحو احسنت انجام میشه ممنونیم

    محمد حسین

    سلام حالا که کار این دولت تموم شده به فکر تکریم افتادین

    ثریا

    سلام از توجه ویژه حضرتعالی در خصوص جلب رضایت ارباب رجوع خیلی ممنونیم ایشالا دراین راستا موفق وموئید باشید

    چرتکه

    وضع پاسخگوئی ادرات که خیلی بده .فقط می خان کارهارو گردن همکاراشون بزارن

    غریبه

    ایشالا کارسازی میشه تمام برنامه ها درست میشه گلم

    محمد علی

    سلام با چی میچرخیم دوچرخه