قتل ۱۰ نفر در یکی از روستاهای فهرج کرمان

  • شناسه خبر: 29502
قتل ۱۰ نفر در یکی از روستاهای فهرج کرمان

رئیس دادگاه عمومی فهرج از قتل ۱۰ نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان‌آباد از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر مجروح و در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

رئیس دادگاه عمومی فهرج از قتل ۱۰ نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان‌آباد از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر مجروح و در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

به گزارش”روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس و  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ابوذر داوریان از قتل ۱۰ نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان‌آباد از توابع این شهرستان خبر داد، اظهار داشت: دستورات قضایی لازم برای دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفته است.

رئیس دادگاه عمومی فهرج بیان کرد: انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است.

وی تصریح کرد: قاتل «ش. ن» جوانی ۲۶ ساله و دارای سابقه کیفری است و از یک‌سال و نیم قبل با شخصی به نام «ر. د» ازدواج می‌کند و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.

داوریان افزود: قاتل حوالی ساعت ۱۷ تا ۱۸ مورخه دوم دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دخترخاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می‌کند.

این مقام قضائی ادامه داد: قاتل سپس به داخل منزل می‌رود و تمام افراد داخل خانه به‌ غیر از همسرش را به گلوله می‌بندد که با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافته است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج عنوان کرد: در این حادثه تلخ ۱۰ نفر از جمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به‌قتل می‌رسند و تعداد چهار نفر برای درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام شده‌اند.

این مقام قضائی تأکید کرد: تمام مطالب مطرح شده در این زمینه در فضای مجازی به غیر از مطالب فوق نادرست است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قتل، روستا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    احساس امنیت از خود امنیت واجب تر است

    شهروند

    چرا نظرامونمی زاری دلسرد شدم ازتون

    شاهرخ

    اوه اوه چه خبره بیخ گوشمون مگه داعشی بوده

    شهروند

    داماد یعنی این جزبه تا کجا

    محسن

    سلام -واویلا ما میگیم رفسنجان امنیتش کم شده اونجا که تگزازه -صد رحمت به رفسنجون خودمون

    سلام رفسنجان

    عجب روزگاری شده

    ابوذر

    عجب دوره ای شده!