آمریکا به دوستان خود هم پایبند نیست

  • شناسه خبر: 31192
آمریکا به دوستان خود هم پایبند نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: سابقه دولتمردان آمریکا نشان می‌دهد که به دوستان خود هم پایبند نیست.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز  جمعه رفسنجان به بحران آب در رفسنجان افزود: اگر همه کشاورزان و مردم آب را به طور صحیح مدیریت کنند و از وضعیت موجود با شرایط خوب مدیرتی بهترین استفاده را در بحث کشاورزی، صنعت و شرب ببرند، می‌توان ده‌ها سال بر عمر رفسنجان بیفزاییم.

وی خاطرنشان کرد: امام علی (ع) فرموده‌اند نتیجه شخص بردبار این است که مردم با یاری او در مقابل دشمنش بر می‌خیزند و مصداق این امر و روایت امام راحل است که با حلم و بردباری و مدیریت هوشمندانه در برابر دشمنش از سوی مردم یاری و سرانجام در ۲۲ بهمن ۵۷ پیروز شد.

رمضانی‌پور از حضور حماسی مردم در صحنه ۲۲ بهمن که شکوه و عظمت اسلام و نمایش قدرت آنان را می‌رساند قدردانی کرد و ادامه داد: حماسه مردان و زنان، کودکان، نوجوانان، روحانیت، مسوولان و نیروهای انتظامی و کسبه و بازار، خانواده‌های شهدا، فرهنگیان و دانش‌آموزان و دانشجویان حماسه‌ای بی‌نظیر بود.

امام جمعه رفسنجان به عناصری که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد اشاره کرد و افزود: مردم، رهبر و ولایت، مکتب و دین برای ماندگاری این انقلاب و نظام نقش محوری و کلیدی دارد.

وی تصریح کرد: مظهر زنده بودن انقلاب اسلامی، ایستادگی ملت و اقتدار به وجود آمده از مدیریت و تدبیر ولایت بوده است و رهبر انقلاب می‌فرمایند معنای حفظ انقلاب پیش بردن انقلاب به اهداف عالیه انقلاب است.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه سابقه دولتمردان آمریکا نشان می‌دهد که به دوستان خودشان هم پایبند نیست، ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا ماهیت این کشور را بر ملا کرد، اعتماد به قدرتمندان سراب بی‌حاصل است.

امام جمعه رفسنجان گفت: کارنامه سیاه اوباما با ایران، حاصلش این بود که داعش را به وجود آورد، فتنه ۸۸ را با حمایت‌های مالی و نیروی انسانی خود کمک و تحریم‌ها را تشدید و بیشتر کرد، لذا راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب آمریکا را داد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آمریکا، دوستان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :