امروز دربی استان را می بریم/ تماشاگران حمایت کنند

  • شناسه خبر: 31233
امروز دربی استان را می بریم/ تماشاگران حمایت کنند

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان مدعی صعود به لیگ برتر است و امروز دوشنبه حمایت تماشاگران فهیم را برای دربی استان می طلبیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان مدعی صعود به لیگ برتر است و امروز دوشنبه حمایت تماشاگران فهمیم را برای دربی استان می طلبیم.

علی زینلی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در  آستانه دربی استان بین دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار”روراستی” اظهار داشت: باتوجه به اینکه بازی مس رفسنجان و مس کرمان برگزار می شود  و مسابقات دربی هم حساسیت و هم جذابیت دارد، دربی استان کرمان بین مس رفسنجان و مس کرمان از این قائده مسثتنی نیست.

وی ادامه داد: این بازی از دیدگاه من با بقیه بازی ها تفاوتی ندارد، ما بازیکنان خوبی جذب کردیم و از تغییر و تحولات در هفته های هشتم و نهم فصل اول تحول اساسی صورت گرفته و هفته قبل در یزد نشان دادیم که می توانیم به صدر جدول نزدیک شویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان تصریح کرد: امروز این دربی به میزبانی رفسنجان برگزار می شود و می توانیم با گرفتن حداکثر امتیاز بازی خود را به تیمهای بالای جدول نزدیک کنیم و تا پایان فصل همانند فصل قبل جزء مدعیان صعود باشیم.

زینلی بیان داشت: تیم مس رفسنجان امیدوار است با دعای خیر مردم و حمایت مسؤولان امسال بتواند به لیگ برتر صعود کند و این مهم دور از دسترس نیست، چراکه مجموعه باشگاه و شرکت مس تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می دهد.

وی بیان کرد: هر نقصی که باشد متوجه من است و امیدواریم روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد و بتوانیم شادی و نشاط را به جامعه هدیه کنیم.

زینلی تصریح کرد: باتوجه به اینکه برای اولین بار کمیته انضباطی برنامه ریزی کرد و بهترین های اخلاقی را معرفی کرد، تیم مس رفسنجان رتبه یک را کسب کرد و باعث افتخار است و  امیدواریم تماشاگران فهیم رفسنجان که تا امروز خوبی  و برتری خود را به سایر شهرستانها نشان دادند از این پس هم این رتبه را تثبیت کنند و اسیر حواشی نباشند.

وی در پایان متذکر شد: از تماشگران دعوت میکنم از نزدیک این بازی را ببینند و باتوجه به اینکه صندلی گذاری ورزشگاه انجام شده و دنبال افزایش امکانات هستیم، همچنین تا پایان اسفند ورزشگاه شماره ۲ مس رفسنجان آماده برگزاری مسابقات خواهد بود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مس دربی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :