رفسنجان میزبان نخستین کنگره پیراپزشکی منطقه ۸ کشور

  • شناسه خبر: 31235
رفسنجان میزبان نخستین کنگره پیراپزشکی منطقه ۸ کشور

دبیر علمی نخستین کنگره پیراپزشکی منطقه هشت گفت: این کنگره چهارم اسفندماه امسال در شهرستان رفسنجان برگزار می‎شود.

به گزارش”روراستی” لطفعلی مهدی‎پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: نخستین کنگره علوم پیراپزشکی در سطح کلان منطقه هشت آمایشی کشور چهارم اسفند ماه امسال در این شهرستان برگزار می‎شود.

وی بیان داشت: طی ۱۰ ماه گذشته فعالیت‎ها در راستای برگزاری هرچه بهتر این کنگره آغاز شده است.

مهدی‎پور تصریح کرد: کارهای علمی این کنگره انجام شده و افتتاح آن ساعت هشت صبح روز چهارم اسفند و اختتامیه آن نیز عصر همان روز برگزار می‎شود.

معاون پژوهشی دانشکده پیراپزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه حدود ۸۶ مقاله علمی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، ادامه داد: این مقالات مورد داوری قرار گرفته و تعدادی از آن‎ها پذیرفته شده‎ است.

وی با بیان اینکه ۵۳ مورد از مقاله‎های پذیرفته شده‎ به صورت پوستر و ۱۶ مقاله هم به صورت سخنرانی ارائه می‎شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه‎های علوم پزشکی منطقه هشت کشور شامل دانشگاه‎های علوم پزشکی استان‎های کرمان و سیستان و بلوچستان است.

دبیر علمی نخستین کنگره پیراپزشکی منطقه هشت گفت: در استان کرمان پنج دانشگاه شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی رفسنجان، کرمان، بم، سیرجان و جیرفت وجود دارد.

وی ابراز داشت: در استان سیستان و بلوچستان نیز دانشگاه‎های علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر و زابل هستند که در این کنگره شرکت می‎کنند.

مهدی‎پور عنوان کرد: مقالاتی که در دبیرخانه این کنگره پذیرش شده در زمینه علوم پرتوی، رادیولوژی، mri، سنگ‌شکن، هوش‎بری، علوم آزمایشگاهی و زیرشاخه‎های آن و اتاق عمل است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، میزبان، کنگره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :