برای امر به معروف و نهی از منکر یک جهاد بزرگ لازم است

  • شناسه خبر: 31475
برای امر به معروف و نهی از منکر یک جهاد بزرگ لازم است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دشمن در کمین صدمه به ارزش‌هاست، گفت: باید در راستای معروف‌سازی در جامعه یک جهاد بزرگ ایجاد کنیم.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دشمن در کمین صدمه به ارزش‌هاست، گفت: باید در راستای معروف‌سازی در جامعه یک جهاد بزرگ ایجاد کنیم.به گزارش” روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور عصر چهارشنبه در همایش از تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابراز داشت: شما در عرصه جهادی با ایمان و اعتقاد وارد شدید و توفیقاتی حاصل کردید و ورود آگاهانه در بحث امر به معروف و نهی از منکر مهم است.
وی تصریح کرد: اگر نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشیم و وارد نشویم صدماتی به جامعه اسلامی خواهد رسید.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم تصریح کرد: تمام مجموعه آیات و راویات تجلیل‌کننده از عمل شما آمران به معروف و ناهیان از منکر است، چراکه کار شما برای خدا و یاری‌کردن دین خداست.
وی افزود: امام‌حسین(ع) برای احیای فریضتین قیام کردند و برای خدا حرکت کردند و امروز حتی در دل غیر مسلمان و غیرمؤمن هم جای دارند.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: اگرچه دولتمردان قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را ابلاغ نکرد اما مجلس آن را ابلاغ کرد.
وی با اشاره به حمایت‌های فرمانده انتظامی رفسنجان که به تمام معنا یک بسیجی واقعی است، افزود: این شخصیت به صورت عملی وارد صحنه می‌شود و گشت امر به معروف و نهی از منکر در این شهر منحصر به‌فرد است و توفقیاتی دارد.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: تفاهمی بین نیروی انتظامی و نیروهای بسیج در مورد امر به معروف و نهی از منکر انجام شده و در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همبستگی و هماهنگی وجود دارد.
وی متذکر شد: شهرستان نیازهای زیادی به کارکردن در راستای مسائل فرهنگی دارد و دشمن در کمین ارزش های معنوی و فرهنگی است.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در راستای معروف‌سازی در جامعه یک جهاد بزرگ لازم است و همه باید با انگیزه و اعتقاد پای کار باشند.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،امربه معروف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :