افزایش مستمری کمیته امداد و بهزیستی به ۲۰۰ هزارتومان

  • شناسه خبر: 32342
افزایش مستمری کمیته امداد و بهزیستی به ۲۰۰ هزارتومان

مستمری کمیته امداد و بهزیستی به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

مستمری کمیته امداد و بهزیستی به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش”روراستی” نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان های جنوبی استان از افزایش مستمری کمیته امداد و بهزیستی به ۲۰۰ هزار تومان خبر داد و گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از ۶۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

حمزه با بیان اینکه در گذشته برای خانواده‌های دو نفره مستمری ۵۳ هزار تومان، سه نفره ۶۳ هزار تومان و پنج نفره ۷۰ هزار تومان پرداخت می‌شد، افزود: این مبلغ مستمری پرداختی به مددجویان در صورتی بود که سقف مستمری ۱۰۰ هزار تومان بود اما اکنون این مبلغ به سقف ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محرومان و مستضعفان ولی نعمت ما هستند و هر کس به این قشر کمک کند، جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارد.

حمزه با اشاره به سخنان امام راحل تاکید کرد: یک تار موی مستضعفان و کوخ‌نشینان را به کاخ‌نشینان نخواهیم داد و امیدوارم ما هم قطره‌ای کوچک در دریای بزرگ خدمت کردن به این قشر ضعیف بتوانیم، کاری انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، افزایش، مستمری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :