ضرورت بها دادن به جوانان ارزشی و انقلابی/ فناوری هسته اوج اقتدار ملت ایران است

  • شناسه خبر: 32390
ضرورت بها دادن به جوانان ارزشی و انقلابی/ فناوری هسته اوج اقتدار ملت ایران است

امام جمعه رفسنجان گفت: باید به جوانان انقلابی ارزش داده شود چراکه با بهادادن این به قشر احمدی روشن های زیادی پا به عرصه خواهند گذاشت و خاری در چشم دشمنان خواهند شد.

امام جمعه رفسنجان گفت: باید به جوانان انقلابی ارزش داده شود چراکه با بهادادن این به قشر احمدی روشن های زیادی پا به عرصه خواهند گذاشت و خاری در چشم دشمنان خواهند شد.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تأکید بر رعایت قتوا افزود: در طول ایام نوروز در رفسنجان به همت نیروی انتظامی شاهد کاهش تصادفات و امنیت خوبی در رفسنجان بودیم و از این نهاد و نهادهای مرتبط خدمات‌رسانی چون هلال‌احمر، آتش‌نشانی و … تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز مدارس و فضاهای آموزشی خود را در اختیار مسافران نوروزی قرار داد تا این مسافران ضمن بهره‌مندی از مکان‌های اقامتی مدارس به سهولت به گشت و گذار بپردازند.

رمضانی‌پور افزود: ۱۳ رجب روز میلاد با سعادت امام علی (ع) آغاز ایام‌البیض و اعتکاف است و سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان نیز در تعدادی از مساجد این شهر ثبت‌نام از دلدادگان کوی نور در آیین اعتکاف را انجام می‌دهد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: در ایامی قرار داریم که سالگرد شهدایی نظیر سیدمحمدباقر صدر و شهید ماندار از شهدای دوران دفاع مقدس، شهید صیاد شیرازی، سیدمرتضی آوینی و نیز شهدای مدافع حرم از جمله حسین رحمانی هستیم که یادشان را گرامی می‌داریم.

وی گفت: فناوری هسته‌ای اوج اقتدار ملت ایران است و جوانان انقلابی ما احساس کردند که می‌توانند در این عرصه فعالیت داشته باشند و به موفقیت رسیدند.

رمضانی‌پور ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز حضور پرشور جوانان در عرصه انرژی هسته‌ای را قابل تقدیر دانسته‌اند و فرمودند، به جوانان اهمیت داده شود.

وی اظهار کرد: به جوانان که دستاورد مهم و سرمایه ملت هستند بها داده نمی‌شود و افراد بزرگی داریم که امروز به آنها ارزشی داده نمی‌شود و امید است که با بها دادن به این قشر احمدی‌روشن‌های بسیاری به عرصه بیایند و با فعالیت‌های جوانان در حوزه انرژی هسته‌ای خاری به چشم دشمنان باشند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: دشمن هر کار بزرگی که در ایران صورت می‌گیرد توطئه می‌کند و در زمانی که شهید احمدی‌روشن در حوزه فعالیت‌های انرژی هسته‌ای در ایران خوش می‌درخشید دشمن او را به شهادت رساند و اکنون نیز به وسیله داعشی‌ها قصد از بین بردن مسلمانان را دارد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: دشمن در پی جنگ انتخاباتی است اما ملت ایران هرگز از کشته شدن و شهید شدن نمی‌هراسیم و تابع ولایت فقیه هستیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بها، جوانان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :