مجوز احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در رفسنجان اخذ شد

  • شناسه خبر: 32642
مجوز احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در رفسنجان اخذ شد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مجوز احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در رفسنجان اخذ شد و در صورتی که بودجه آن تخصیص یابد در مدت زمان کوتاه احداث می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مجوز احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در رفسنجان اخذ شد و در صورتی که بودجه آن تخصیص یابد در مدت زمان کوتاه احداث می شود.

به گزارش”روراستی” احمد انارکی‌محمدی پیش از ظهر امروز در جشن روز کارگر در جمع کارگران این شهرستان با بیان اینکه حدود ۹ میلیون‌نفر از جامعه کشوری از قشر کارگر هستند، افزود: در فسنجان سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیاز به اشتغال جدید داریم که باید تلاش کنیم با سرمایه‌گذاری‌های مختلف در شهر به جامعه کارگری بیفزاییم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما مجموعه‌های خوبی از جمله مس سرچشمه داریم و توقع داریم در ظرفیت‌های جدید که بیش از ۳ هزار میلیارد طرح آمده افتتاح داریم، نیروهای رفسنجان مدنظر قرار گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید به سمت کارآفرینی پیش برویم و دانشگاه‌ها باید دانشگاه‌های کارآفرین شوند و پژوهش‌محور باشند، خاطرنشان کرد: با جمعیت کارگری که وجود دارد نیازهای آنها بالاست اما با توجه به وضعیت کشور نمی‌توان به این نیازها پاسخ داد.

انارکی‌محمدی ابراز داشت: در بحث فرهنگی، ورزشی و…برای کارگران تلاش زیادی داریم  ودر بحث درمان بودجه احداث بیمارستان تامین اجتماعی را گرفتیم و امسال مجوز آن ارائه شد که امیدواریم بودجه آن تخصیص پیدا کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم آن را احداث کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: در یک‌ ماه آینده سوله استخر کارگران نصب می‌شود و همچنین یک سالن ورزشی چندمنظوره یک‌هزار و ۵۰۰ متری برای کارگران وجود دارد که امیدواریم بتوانیم در آینده این اماکن را توسعه دهیم.

وی بر حضور پررنگ همه اقشار به‌ویژه قشر کارگری در انتخابات تأکید کرد و گفت: چشم تمام دنیا به حضور مردم پای صندوق‌های رأی است و باید افرادی که با برنامه باشند را انتخاب کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مجوز، احداث
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    در شهرمان وقتی نیروی متخصص خوب نداریم ساختمان بیمارستان دردی رو دوا نمیکنه و دوباره مردم روانه شهرهای کرمان و بزد و .... می شوند

    محمد

    اگر بودجه ای بیایید واگر درست عمل بشود واگر مدیریت باشد خوب هست