رئیس‌جمهور وعده‌های خود را منکر نشود/اشراف اطلاعاتی رهبر انقلاب بسیار بالاست

  • شناسه خبر: 33060
رئیس‌جمهور وعده‌های خود را منکر نشود/اشراف اطلاعاتی رهبر انقلاب بسیار بالاست

  امام جمعه رفسنجان گفت: رئیس‌جمهور به وعده‌هایی که داده مانند دولت یازدهم منکر نشود. به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان الهام‌بخش سبک زندگی است و نکات قابل‌توجهی در این ماه وجود دارد. رمضانی‌پور از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: […]

 

امام جمعه رفسنجان گفت: رئیس‌جمهور به وعده‌هایی که داده مانند دولت یازدهم منکر نشود.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان الهام‌بخش سبک زندگی است و نکات قابل‌توجهی در این ماه وجود دارد.

رمضانی‌پور از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: شما مردم پیروز این انتخابات بودید و به نظام و رهبری تبریک می‌گویم و از برگزارکنندگان این انتخابات تشکر می‌کنم.

وی اذعان داشت: حضور مردم در انتخابات در دنیا بی‌نظیر است که مقبولیت نظام را می‌رساند و مسؤولان ما باید شاکر باشند که چنین ملت متعهد و هوشیاری داریم.

رمضانی‌پور بر رعایت حرمت در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و بیان داشت: روزه‌خواری در هر شرایطی جایز نیست و حتی به کودکان‌مان نیز باید بیاموزیم در ملأعام چیزی نخورند.

وی تصریح کرد: همه ما در درجه اول موظف هستیم نهی از منکر کنیم و از روزه‌خواری به شدت نهی کنیم و نیروی انتظامی در این زمینه پا به‌کار باشد.

رمضانی‌پور یادآور شد: گاهی شنیده می‌شود فلان استاد دانشگاه می‌گوید روزه واجب نیست در حالی‌که این ضعف افراد را می‌رساند که این افراد سکولار هستند و با بی‌دینی استاد دانشگاه‌ها شدند لذا مسؤولان دانشگاه‌ها نباید در اخراج این اساتید لحظه‌ای درنگ کنند.

وی تأکید کرد: گزینش‌ها در دانشگاه باید توسط انسان‌های مؤمن و متعهد به قوت انجام شود.

رمضانی‌پور در ادامه با اشاره به پیام حکیمانه رهبر انقلاب بعد از انتخابات توضیح داد: ایشان فرمودند، «پیروز انتخابات مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است که خنثی‌ساز نقشه‌های شوم توطئه‌گران شد».

وی بیان داشت: نیروهای حزب‌اللهی‌ اگر در انتخابات رای نیاوردند صبر می‌کنند و یاور انقلاب خواهند ماند همچنین مدافع تمام ارزش‌های انقلاب خواهند بود و اگر روزی خطری انقلاب را متوجه شد همین بسیجیان هستند که جان خود را برای دفاع از انقلاب فدا می‌کنند.

رمضانی‌پور تخلفات انتخابات را نقطه تاریک انتخابات عنوان کرد و حق‌الناس و سوءتدبیر مسؤولان دانست و بیان کرد: سخنرانی آیت‌الله موحدی‌کرمانی را آسیب به وحدت ملی می‌دانند اما سوءتدبیر در انتخابات را سوءتدبیر نمی‌دانند.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: باید نگاهی به وعده‌های رئیس‌جمهور داشته باشیم و اجازه نمی‌دهیم که بهانه بیاورند که نگذاشتند ما کار کنیم، ما همه اعلام می‌کنیم که دولت را در تحقق وعده‌هایشان کمک کنیم به شرطی که آنها مرد عمل باشند و مثل دولت یازدهم وعده‌های خود را منکر نشوند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: سند ۲۰۳۰ که رئیس‌جمهور در مصاحبه مطبوعاتی گفت، اطلاعات غلط به رهبری می‌دهند، بر عکس اشراف اطلاعاتی رهبر انقلاب بسیار بالاست و معاندان هم به آن اقرار می‌کنند، چه‌بسا اطرافیان شما اطلاعات غلط می‌دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها یورش به بیت آیت‌الله عیسی‌قاسم را محکوم کرد و گفت: مردم بحرین مورد ظلم بزرگی از سوی عربستان با توطئه غربی عربی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: نزولات معنوی که در ماه مبارک رمضان ارزانی شده از نکات مهم این ماه است، نزولات آسمانی منحصر به باران و برف نیست ما نزول قرآن داریم که نزول معنوی است و از آسمان معنا بر سرزمین حیات بشر مطرح است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: همه انسان‌ها به هر دو نوع نزول محتاج هستند، معنویت قرآن و رهاورد نزول فرشتگان را باید در سبک زندگی خودمان لحاظ کنیم.

وی افزود: لیله‌القدر را اگر انسان درک کند یک عمر سعادتمندانه درک کرده است و گاهی یک شب قدر سرنوشت انسان را به خوبی رقم می‌زند و می‌تواند یک‌شبه ره صدساله را بپیماید.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: انسان در زندگی خود باید از لیله‌القدر به عنوان مهندسی زندگی خود بهره ببرد، همچنین ماه رمضان ماه کتاب است که باید در زندگی خود جایی برای کتاب باز کنیم و شیوه زندگی باید بر اساس اهتمام به کتاب باشد.

وی گفت: شرافت ماه مبارک رمضان به نزول یک کتاب ارزشمند یعنی قرآن است و این ماه فرصتی برای خودسازی، تزکیه و تهذیب‌ نفس و تقویت بنیه معنوی و تقوایی است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ماه رمضان فرصتی است برای ممارست معنوی و تقویت تقوای سیاسی عوام و خواص است چون بعضی از افراد سیاست شیطانی دارند و از هر ابزار برای رسیدن به خواسته‌های شیطانی خود استفاده می‌کنند اما سیاست رحمانی استفاده از ابزار صحیح است.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در پیامی که برای انتخابات دادند همه را به تقوا سفارش کردند و این بدین معنا بود که در انتخابات اخیر بی‌تقوایی زیادی صورت گرفته است.

خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار کرد: پیامبر(ص) در فرازی از خطبه ماه شعبان فرمودند،« بندگان خداوند در پیشگاه خداوند از گناهان خود توبه کنید و در وقت نماز دست به دعا بردارید که بهترین ساعات اجابت دعا هنگام نماز خواندن است».

وی در ادامه روایت فوق افزود: « خداوند در ساعات نماز نظر لطف و رحمت به بندگان خود دارد و فریادشان را لبیک می‌گوید و در خواست‌شان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد».

رمضانی‌پور از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: شما مردم پیروز این انتخابات بودید و به نظام و رهبری تبریک می‌گویم و از برگزارکنندگان این انتخابات تشکر می‌کنم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستیف رهبر، اشراف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :