حمله موشکی سپاه به داعش تنها گوشه ای از اقتدار ایران بود

  • شناسه خبر: 33480
حمله موشکی سپاه به داعش تنها گوشه ای از اقتدار ایران بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: سپاه با حمله موشکی به داعش تنها گوشه ای از عظمت و قدرت الهی انقلاب اسلامی را که حاصل مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن بود را به نمایش گذاشت و رعب و وحشت را به اردوگاه دشمنان و سربلندی و عظمت را به جبهه خودی به ارمغان آورد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: سپاه با حمله موشکی به داعش تنها گوشه ای از عظمت و قدرت الهی انقلاب اسلامی را که حاصل مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن بود را به نمایش گذاشت و رعب و وحشت را به اردوگاه دشمنان و سربلندی و عظمت را به جبهه خودی به ارمغان آورد.

به گزارش” روراستی” در شب بیست و هفتم  ماه مبارک رمضان حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان با حضور میهمانانی از خارج از شهرستان ضیافت افطاری برگزار کرد.
علی اکبر پورغلامعلی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان در حاشیه این ضیافت با درود بر روان پاک شهیدان و امام شهیدان و آرزوی طول عمر بابرکت همراه با شوکت و عظمت برای امام المسلمین حضرت آیه الله العظمی الامام خامنه ای ، اظهار داشت: امسال هم حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان بر اساس سنت سالهای گذشته اقدام به برگزاری ضیافت افطاری با حضور شورای معاونان، اعضا و هواداران،حوزه ها و کمیته های سراسر شهرستان با حضور میهمانانی از کرمان نمود.
وی ادامه داد: همه ساله این مراسم فرهنگی و معنوی با دعوت از اقشار مختلف، فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برگزار می شد که امسال هم خداوند این توفیق را داد تا بتوانیم به اندازه بضاعت میزبان جمع با صفا و باشکوه برادران و خواهران ارزشی و انقلابی از سراسر شهرستان رفسنجان و انار و شهرهای تابعه باشیم.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان تصریح کرد: البته بر گزاری این مراسم اهداف متنوع مذهبی .فرهنگی. اجتماعی و سیاسی و… را باهم دنبال می کند.

وی با بیان اینکه موتلفه اسلامی تا امروز در شهرستان رفسنجان در میدان های مختلف حضور تعیین کننده و سرنوشت سازی داشته و انشاالله در آینده نیز با انگیزه بالاتر و بهره گیری از تجارب گذشته در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد، حضوری جدی خواهد داشت.
پورغلامعلی در ادامه با اشاره به روز قدس و اتفاقات اخیر در کشور و منطقه خاطرنشان کرد: امسال روز قدس در حال و هوای دیگری برگزار خواهد شد، چند روز قبل تنها یکی دوساعت بعد از هشدار حضرت اقا به دشمنان خارجی و عوامل منطقه ای و داخلی آنها ذولفقار انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشت محکم خودش را بر سر حرامیان منطقه ای فرود آورد و تنها گوشه ای از عظمت و قدرت الهی انقلاب اسلامی را که حاصل مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن بود را به نمایش گذاشت و رعب و وحشت را به اردوگاه دشمنان و سربلندی و عظمت را به جبهه خودی به ارمغان آورد.
وی ابراز داشت: ملت بزرگ ایران و همه ملت های مظلوم عالم این اقتدار را به واسطه وجود نعمت ولایت می دانند  و البته این اقدام سپاه و این نتایج ارزشمند درس بزرگی برای دولتمردان و دستگاه دیپلماسی به همراه داشت و اینکه تنها راه رسیدن به اهداف و آرمانها مقاومت و صبر همراه با توکل به خدا و تکیه به باور های داخلی و بی اعتمادی به دشمنان است.
پورغلامعلی با بیان اینکه از مذاکره با آمریکا آبی بر ای این ملت گرم نمی شود، همچنین تأکید کرد: مطمئنیم به زودی بیت المقدس با نابودی اسرائیل غاصب به دامن اسلام بر خواهد گشت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سپاه، حمله رفسنجان، روراستی، ضیافت، افطاری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • احمدرضا

    سلام و صلوات خداوند بر این جمع