شبکه آب مهدی آباد نوق تا شهریور تحویل داده می شود

  • شناسه خبر: 33811
شبکه آب مهدی آباد نوق  تا شهریور تحویل داده می شود

بخشدار فردوس گفت: کارهای اولیه تحویل شبکه آب مهدی آباد انجام شده و منتظر صورتجلسه نهایی است و تا قبل از شهریور شبکه تحویل داده می شود.

بخشدار فردوس گفت: کارهای اولیه تحویل شبکه آب مهدی آباد انجام شده و منتظر صورتجلسه نهایی است و تا قبل از شهریور شبکه تحویل داده می شود.

بخشدار فردوس در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: برای تامین شبکه های آب مقدمات فراهم شده کنتور گذاری بالای ۷۵ درصد روستاها و پرداخت بدهی چاهها هم تقریبا انجام شده است.

مصطفی کدخدایی خاطرنشان کرد: همچنین اطلاعاتی که باید از طریق هر خانه ای که صاحب امتیاز آب است تا مورد تایید اداره آبفار قرار گیرد نیز انجام شده و مرحله نهایی آن امضای صورتجلسه نهایی است که قبل از شهریور انجام می شود تا شبکه تحویل داده شود.

وی به بجث فروش آب در این منطقه که از سوی برخی عنوان می شود اشاره کرد و افزود: این موارد خصومت شخصی با بختیاری مسؤول شبکه مهدی آباد است که حقیقت ندارد و من نیز منکر فروش آب می شوم.

وی تصریح کرد: افرادی که این شایعات را منتشر می کنند پیش از این در مورد آب جهان آباد این مباحث را مطرح می کردند که راه به جایی نبردند و امروز به مهدی آباد چسبیدند.

حمید خدادادی رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان رفسنجان نیز بیان کرد: پرونده های مهدی آباد در حال تکمیل است و اطلاعات انشعابات اشتراک ها را گرفتند که تا بروز شود تا در زمینه تحویل شبکه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی بیان داشت: مشکلات مهدی آباد نوق زیاد است و آب از لحاظ کیفیت بدترین وضعیت را دارد و هزینه های نگهداری  شبکه هم در منطقه بالاست.

خدادادی خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات وصول، بختیاری کارش را خوب انجام می دهد و زمان میگذارد و زحمت می کشد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شبکه، شهریور رفسنجان، روراستی، فروش، آب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :