ذخیره سازی چهار کالای اساسی برای ماه رمضان

  • شناسه خبر: 341
ذخیره سازی چهار کالای اساسی برای ماه رمضان

ذخيره‌سازي 4 کالاي اساسي براي ماه رمضان/ ذخيره 25هزارتن مرغ معاون وزير صنعت، معدن و تجارت از ذخيره‌سازي 25هزار تن مرغ از مازاد توليد داخلي خبر داد و گفت: 4 کالاي اساسي روغن، برنج، گوشت و مرغ براي ماه مبارک رمضان ذخيره‌ شده و مشکلي وجود ندارد. بنا به گزارش روراستی به نقل از شوراي […]

ذخيره‌سازي 4 کالاي اساسي براي ماه رمضان/ ذخيره 25هزارتن مرغ
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت از ذخيره‌سازي 25هزار تن مرغ از مازاد توليد داخلي خبر داد و گفت: 4 کالاي اساسي روغن، برنج، گوشت و مرغ براي ماه مبارک رمضان ذخيره‌ شده و مشکلي وجود ندارد.

بنا به گزارش روراستی به نقل ازذخیره کالای اساسی برای ماه مبارک رمضان شوراي اصناف کشور”حسن رادمرد” افزود: ذخيره‌سازي روغن، برنج، گوشت و مرغ به اندازه نياز کشور انجام شده است و هيچ مشکلي براي تأمين کالاهاي اساسي در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

وي افزود: برگزاري طرح ضيافت و نمايشگاه‌هاي عرضه مستقيم کالا به استان‌ها واگذار شده و هر استان با توجه به شرايط جغرافيايي خود تاريخ مشخصي را براي اين نمايشگاه‌ها تعيين مي‌کند.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: 25 هزار مرغ از مازاد توليد داخل با قيمت 5300 تومان خريداري شده است و اين ذخاير در ماه مبارک رمضان آزاد مي‌شود.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: کالاهاي اساسي ذخيره‌سازي شده با توجه به ميزان نياز هر استان توزيع مي‌شود.

برچسب ها:
کلا،رمضان ،غذا،مرغ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :