آمریکا تو اصلا میزی نداری که بخواهد گزینه ای بر روی آن باشد.

  • شناسه خبر: 3439
آمریکا تو اصلا میزی نداری که بخواهد گزینه ای بر روی آن باشد.

این مردم آمدند بگویند:  آمریکا تو اصلا میزی نداری که بخواهد گزینه ای بر روی آن باشد. َنماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمن را ثمره خودآگاهی ملت ایران عنوان و تصریح کرد : مردمی که آروزی پیامبران ، بزرگان دین ، مراجع و امام راحل را محقق کردند به یقین […]

این مردم آمدند بگویند:  آمریکا تو اصلا میزی نداری که بخواهد گزینه ای بر روی آن باشد.

َP1030179نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمن را ثمره خودآگاهی ملت ایران عنوان و تصریح کرد : مردمی که آروزی پیامبران ، بزرگان دین ، مراجع و امام راحل را محقق کردند به یقین در راه همان ها قدم بر میدارند.

به گزارش خبرنگار”روراستی ”، دکترحسین آذین در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم  رفسنجان، اظهار داشت :  استقامت و ایستادگی بر ارزش ها ، حفظ اتحاد ، اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید داخلی و حضور مردم در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی راه ثبات کشور و مایه عزت و اقتدار آن است.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) تصریح کرد : این انقلاب اسلامی که دست جهانخواران را از ایران کوتاه کرد با تجهیزات غیبی و الهی پیروز شد.
حسین آذین اظهار داشت : امروز دشمن با تمام وجود در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی است و در همه زمینه ها تلاش می کند تا ایران اسلامی را از حرکت بازنشاند اما راه به جایی نخواهد برد.

برچسب ها:
22بهمن رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :