طرح جمع‌آوری متکدیان رفسنجان قابل تقدیر است

  • شناسه خبر: 34493
طرح جمع‌آوری متکدیان رفسنجان قابل تقدیر است

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: کاری که در حوزه متکدیان در رفسنجان انجام شده قابل تقدیر است و می‌تواند الگو باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: کاری که در حوزه متکدیان در رفسنجان انجام شده قابل تقدیر است و می‌تواند الگو باشد.

به گزارش ” روراستی ” علی صادق‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سالمندان و ستاد ساماندهی متکدیان این شهر اظهار داشت: رفسنجان در استان جایگاه خوبی دارد چراکه به مسائل اجتماعی علمی توجه می‌کند.

وی بیان داشت: جایگاه سازمان بهزیستی به لحاظ تجارب و سوابق و تکالیف قانونی که بر عهده‌اش گذاشته شده به موضوعات اجتماعی بیشتر توجه می‌کند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: اگر به مسائل اجتماعی بی‌توجهی شود می‌تواند مسائلی ایجاد کند که دیگر ابعاد جامعه را درگیر خود کند.

صادق‌زاده با بیان اینکه هر جامعه‌ای که در مسیر توسعه در حرکت است باید تبعاتی را در خود ببیند، افزود: اشکال اینجاست که برای مسائل برنامه نداریم و با آن احساسی برخورد کردیم و باید مدیریت علمی و کارآمد طراحی شود تا بتوانیم مسائل اجتماعی را کنترل کنیم چراکه این مسائل قابل کنترل است.

صادق‌زاده دین، اعتقادات و مذهب را نکته مثبتی برای کشورمان دانست که ابزاری برای کنترل مسائل اجتماعی است و گفت: کشورهایی که این نکته مثبت را ندارند موفق بودند لذا ما دستمان پرتر است و نیاز به برنامه داریم.

وی استفاده از واژه آسیب اجتماعی را به لحاظ علمی اشتباه دانست و بیان کرد: باید بگوییم مسائل اجتماعی، در حقیقت اگر پدیده اجتماعی کنترل نشود به آسیب تبدیل می‌شود و نبود مهارت و توجه به مسائل موجب می‌شود معلول‌هایی مانند طلاق، خشونت، اعتیاد و…متولد شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان اظهار کرد: تبیین مسائل اجتماعی از لسان مقام معظم رهبری اهمیت موضوع را می‌رساند و زمینه را برای توجه ما و جامعه فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه در طول شش برنامه توسعه در کشور در برنامه سوم به مسائل اجتماعی بیشتر پرداخته شده بود، افزود: پس از آن در برنامه ششم توسعه مسائل اجتماعی پررنگ دیده شده است.

صادق‌زاده با بیان اینکه کاری که در حوزه متکدیان در رفسنجان انجام شده قابل تقدیر است و می‌تواند الگو باشد، بر تقویت اورژانس اجتماعی رفسنجان با افزودن دو نیروی جدید و تقویت مالی قول مساعد داد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، متکدیان، تقدیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :