۸۵ درصد مزاحمت‌های فضای مجازی در رفسنجان کشف شد

  • شناسه خبر: 34575
۸۵ درصد مزاحمت‌های فضای مجازی در رفسنجان کشف شد

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: ۸۵ درصد مزاحمت‌های ایجادشده در فضای مجازی توسط پلیس فتای این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: ۸۵ درصد مزاحمت‌های ایجادشده در فضای مجازی توسط پلیس فتای این شهرستان کشف شد.

به گزارش ” روراستی ” سرهنگ نصرالله عباسی  امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران که توسط فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران چشمان همیشه بیدار جامعه و زبان صریح و گویای مردم هستند.

وی با بیان اینکه اگر خبرنگار نبود جامعه با مسؤولانش از درون می‌پوسید و بسیاری از مسائلی که با زبان و قلم شیوای خبرنگار بیان می‌شود، وجود نداشت، خبرنگار را به عنوان ناظر و نماینده مردم دانست که مطالبات به‌حق آنها را پیگیری می‌کند و تصریح کرد: اگر خبرنگار نبود جامعه از درون دچار آسیب می‌شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه اصلی‌ترین مسؤولیت خبرنگار ابتدا خودسازی و انجام‌دادن وظیفه و رسالتش است، افزود: خبرنگار به نحو احسن به بیان حقایق می‌پردازد و چه بسا خبرنگارانی همپای رزمندگان اسلام جان شیرین خود را فدای ارزش‌های اسلام می‌کنند.

عباسی ابراز داشت: کسانی که مدعی فرهنگ هستند و رویکرد فرهنگی دارند و کار فرهنگی را بر کارهای دیگر مقدم می‌دانند ابتدا باید به مقام شامخ خبرنگار و جایگاه والای او اهمیت دهند و این قشر را تقویت کنند.

وی در ادامه همکاری خبرنگاران رفسنجان با نیروی انتظامی را قابل تقدیر دانست و به بخشی از عملکرد نیروی انتظامی از سال گذشته تاکنون اشاره کرد.

*کسب رتبه اول استان در کاهش جرائم و افزایش کشفیات 

عباسی نیروی انتظامی رفسنجان را نیرویی پرقدرت در تمام صحنه‌های مبارزه با جرائم دانست و گفت: هرجا احساس کنیم کانون آسیب‌های فزاینده‌ای ایجاد شده و از نرم طبیعی خود فراتر رفته نیروی انتظامی با جدیت  و قاطعیت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به پاکسازی مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها از وجود مخلان امنیت ابراز کرد: در مناطقی همچون دره‌در، راویز، خنامان … تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان همچنین به طرح جمع‌آوری قلیان اشاره کرد و گفت: با تلاشی که داشتیم، توانستیم رفسنجان را به عنوان شهر بدون قلیان معرفی کنیم که در کشور نیز مطرح است و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در زمینه دستگیری متکدیان نیز با کمک سایر دستگاه‌ها پرقدرت ظاهر شدیم و شهری بدون گدا نیز معرفی می‌کنیم.

عباسی به طرح نصر یک اشاره کرد که در مدت سه روز اجرا شد و کشفیات خوبی از جمله دستگیری ۴۱ نفر متهم تحت‌تعقیب و ۲۰ سارق و کشف ۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر و ۳۱ مورد سرقت داشت.

فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۶۱ خودرو و یک‌هزار و ۶۲۲ موتورسیکلت متخلف توقیف شد و ۶۷ درصد سرقت‌ها کشف شد.

*کارگران فصلی در فصل برداشت پسته حساب‌شده کنترل می‌شوند

وی اضافه کرد: ۸۵ درصد مزاحمت‌های ایجادشده در فضای مجازی توسط پلیس فتا این شهرستان کشف و ۵۵ درصد پرونده‌های اختلاف خانوادگی در مراکز مشاوره نیروی انتظامی به صلح و سازش انجامید.

عباسی برنامه‌ریزی نیروی انتظامی برای فصل برداشت پسته و برخورد با سارقان پسته را یادآور شد و بیان کرد: کارگران فصلی در محلی که برای آنها درنظر گرفته شده کاملا و حساب‌شده کنترل می‌شوند.

وی متذکر شد: نیری انتظامی رفسنجان برای انجام عملیات‌ها از امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند و هرجا نیاز داشت از ظرفیت بسیج استفاده می‌کند و از این همکاری بسیج قدردانی می‌کنیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پلیس، فتا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :