راه اندازی مطب دندانپزشکی خیریه کوثر رفسنجان

  • شناسه خبر: 34579
راه اندازی مطب دندانپزشکی خیریه کوثر رفسنجان

مطب دندانپزشکی خیریه کوثر رفسنجان با هدف کمک به نیازمندان واقعی و  با همکاری دندانپزشکان رفسنجان راه اندازی شد ه است.

مطب دندانپزشکی خیریه کوثر رفسنجان با هدف کمک به نیازمندان واقعی و  با همکاری دندانپزشکان رفسنجان راه اندازی شد.

به گزارش ” روراستی ” مطب دندانپزشکی خیریه کوثر رفسنجان به همت این خیریه و همکاری دندانپزشکان و متخصصان دهان و دندان در ۱۲۰ متر مربع فضا با هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیون تومان راه اندازی شده است.

سیدمحسن حسینی پیرامون شکل گیری مطب دنداندپزشکی خیریه کوثر اظهار داشت: پیشنهاد کار توسط خانم دکتر حیدری پور انجام شد و

در همایش مهررزیان کوثر که آذرماه در دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار شد پیشنهاد مطرح شد و قرار شد در  زمین اهدایی آقایان نخعی مطب دندانپزشکی راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: این مطب دارای یونیت دندانپزشکی، رادیوگرافی و وسایل دیگر است و دو  اتاق برای ایجاد مطب پزشک عمومی برای افراد نیازمند واقعی در آن در نظر گرفته شده که به صورت قانونی فعالیت کنند.

حسینی توضیح داد: بعد از تجهیز مطب، پزشکان زیادی ازجمله خانم دکتر حیدری، خانم دکتر ملکی و خانم دکتر دوستکی متخصص دندانپزشکی تا الان با ما همکاری کردند و تاکنون که حدود ۲۰ روز است مطب به صورت آزمایشی فعالیت می کند، ۱۵ مورد درمان ریشه، ۱۰ مورد ترمیمی، ۵ مورد کشیدن و جراحی لثه توسط خانم دکتر دوستکی در مطب خودش زیرپوشش خیریه کوثر انجام شده است.

این پزشک رفسنجانی خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص دندانپزشکی زیادی اعلام آمادگی کردند که با خیریه کوثر در راستای کمک به نیازمندان همکاری کنند و بیماران زیرپوشش خیریه کوثر را با هزینه کم در مطب خود درمان کنند.

وی عنوان کرد: در این مدت حداقل هزینه ای که باید در مطب خصوصی پرداخت می شد ۵ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان تومان می شود که باتوجه به رایگان بودن بیماران زیرپوشش خیریه و دریافت ۳۰ درصدی سایر بیماران نیازمند تاکنون حدود ۳۰۰ هزارتومان بیماران پرداختی داشتند.

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :