رفع تصرف اراضی ملی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 35741
رفع تصرف اراضی ملی در رفسنجان

فرمانده پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان از رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی در حنوب منطقه شاهزاده عباس(ع) و مزرعه احمدآباد سرچشمه خبر داد.

فرمانده پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان از رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی در جنوب جاده شاهزاده عباس(ع) و مزرعه احمدآباد سرچشمه خبر داد.

به گزارش “روراستی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان، مهدی آبادیان فرمانده پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان در تشریح خبر فوق افزود: یک هکتار از اراضی ملی جنوب جاده شاهزاده عباس و مزرعه احمد آباد سرچشمه که عده ای از مالکان بدون اخذ مجوز قانونی مبادرت به ساخت استخر، درب ورودی به مزرعه و حفر کانال به قصد انتقال آب از کانال را داشته اند، مراتب بر دستور مقام قضایی اقدام و اراضی به دولت برگردانده شد.
آبادیان یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی با متخلفان امر برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: از مردم رفسنجان درخواست می شود قبل از هر گونه خرید و فروش زمین در منطقه از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رفسنجان استعلام اخذ کنند.
آبادیان متذکر شد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت استان کرمان و شماره ۳۴۲۶۶۱۷۵ پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تصرف، اراضی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :